پلیس های تهران واکسن کرونا می زنند / از امروز

رئیس پلیس پایتخت از آغاز واکسیناسیون کرونا در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت: هیچ فرمانده ای واکسن دریافت نکرده و واکسیناسیون را از ماموران رده پایین و عملیاتی آغاز کرده‌ایم.

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا برای مأموران پلیس در تهران اظهار کرد: واکسیناسیون مأموران نیروی انتظامی در تهران بزرگ آغاز شده است، در واقع اولویت تزریق واکسن را برای همکارانی که با متهم و با مردم سر و کار دارند آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: واکسیناسیون در پلیس تهران بزرگ از پرسنل رده پایین‌تر که بیشتر عملیاتی هستند آغاز شده است و این کار در حال انجام است.

۱۲۰۰ مأمور واکسن کرونا دریافت کردند

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از پرسنل کلانتری‌ها، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و باقی مأموران که بیشتر از افراد دیگر با متهم در ارتباط هستند واکسیناسیون شده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: هیچ فرمانده، مدیر، مسئول رتبه بالا در فرماندهی تهران بزرگ واکسن کرونا دریافت نکرده است.

قرار گرفتن مأموران ستاد ترخیص در لیست دریافت واکسن کرونا

وی ادامه داد: درست است که فرماندهان ما هم در مأموریت‌ها درگیر هستند و حضور دارند اما ما گفتیم اول سرانگشتان (مأموران عملیاتی) واکسینه شوند و بعد مراتب بالاتر.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: از امروز اعلام کرده‌ایم که به مأموران عملیاتی ستاد ترخیص هم واکسن زده شود چراکه آنها روزانه با ۱۲۰۰ مراجعه کننده ارتباط دارند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟