سخنگوی گمرک: هیچ مصوبه ای برای ممنوعیت کالا و مسافر به ما ابلاغ نشده است + فیلم
حجم ویدیو: 9.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

در حالی که عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از وزارت بهداشت خواسته است که برای جلوگیری از ورود کرونای هندی به کشور بر منع نقل و انتقال کالا و مسافر از هند نظارت کند، سخنگوی گمرک می گوید هنوز هیچ مصوبه ای در این زمینه به این نهاد ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سید روح الله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران در این باره گفت: در حالی که ما منتظر بودیم، بخشنامه ای برای ممنوعیت نقل و انتقال کالا و مسافر به ما ابلاغ شود، اما هنوز هیچ ابلاغیه ای در این زمینه به ما ارائه نشده است.

وی افزود: البته با پیگیری هایی که انجام دادیم، پروازهای به مبدا و از مقصد هند ممنوع شده و انتقال مسافر به این کشور یا از این کشور انجام نمی شود، اما براساس آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات، هرگونه تغییری در تجارت، از جمله محدودیت، ممنوعیت و هر اتفاق دیگری را وزارت صمت باید به ما ابلاغ کند، اما تا این لحظه هیچ محدودیتی در این خصوص به گمرک ابلاغ نشده است.

لطیفی تصریح کرد: البته ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کرده است که از پاکستان نیز ورود و خروج مسافر نداشته باشیم، اما در آن زمینه هم مصوبه ای به ما ابلاغ نشده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟