لاری: از سفر به زنجان خودداری کنید

کرونا در زنجان وضعیت نامطلوبی را رقم زده و سخنگوی وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد تا به این شهر سفر نکنند.

به گزارش رکنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: میانگین بروز هفتگی موارد مثبت بستری در استان زنجان پایین تر از میانگین کشوری است میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان بالاتر از متوسط کشوری بوده و در مجموع وضعیت بیماری در این استان ناپایدار و شکننده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر ۱۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان حضور دارند که ۲۱ نفر از آنها به دلیل شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: از نقاط قوت مدیریت اپیدمی در زنجان می‌توان به تشکیل همتایاران پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، انجام اقدامات ویژه در راستای حمایت از گروه‌های آسیب پذیر استان و اجرای موفق طرح شهید سلیمانی اشاره کرد. ضمن تشکر از کادر درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان امیدواریم با همکاری جدی مردم در عمل به پروتکل‌های بهداشتی شاهد پیشگیری از بروز خیز جدید بیماری باشیم.

وی گفت: با توجه از تاثیر جدی سفرهای بین شهری در افزایش شیوع بیماری از هموطنان می‌خواهیم در نوروز ۱۴۰۰ از هرگونه اقدام به سفر به شهرستان‌های استان زنجان خودداری کنید.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟