چه زمانی نیاز هست فرد مبتلا به کرونا به پزشک مراجعه کند / چه زمانی نیاز به سی تی اسکن هست؟ + فیلم
حجم ویدیو: 29.55M | مدت زمان ویدیو: 00:05:40

به گزارش گروه اجتماعی  رکنا ، این روزها آمار ابتلا به کرونا روز به روز افزایش می یابد. آمار ،هر روز، رکورد مرگ و میر روز قبل خود را می زند و در این میان صدها خانواده عزادار و عزیزانی از هموطنان ما جان خود را با یورش کرونا از دست می دهند.

شرایط استان و شهرهای کشور قرمز است و هرروز هم آژیر قرمز کرونا بلندتر در نقطه به نقطه ایران بلند می شود. کارشناسان تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی (ماسک زدن و شستشوی دستان) و حفظ فاصله اجتماعی دارند تا راهی برای مبارزه با این ویروس مرگبار به مردم ارائه دهند.

در میان وحشت از ابتلا جامعه را فرا گرفته است . مردم سوالات بسیاری در خصوص کرونا دارند ، سوال در مورد ویروسی که روز به روز اطلاعات در مورد آن افزایش می یابد و این اطلاعات از شاخه هایی می گوید که می تواند ما را درگیر آن کند.

علائم کروناویروس به شکلی است که یکی از رایج ترین سوال مردم این است که چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنند و زمان مناسب سی تی اسکن برای مشخص شدن میزان درگیری ریه با این ویروس چه زمانی است.

دکتر سحر دفاعی  متخصص ریه

دکتر سحر دفاعی. متخصص داخلی و فوق تخصص بیماریهای ریه ،خواب و مراقبتهای ویژه از دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص اینکه چه زمانی نیاز هست فرد مبتلا به کرونا به پزشک مراجعه کند و چه زمانی نیاز به سی تی اسکن است توضیحات کاملی را ارائه داده است که می توانید در فیلم ببینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟