برگزاری جشنواره مد و لباس در فرهنگسرای نیاوران / فراخوان از 21 تیرماه

به گزارش خبرنگار رکنا، مرضیه شفاپور، دبیر کار گروه مد و لباس، در نشست خبری پنجمین رویداد و نمایشگاه مد و لباس عاشورایی ، گفت: سعی کردیم رویکردهای جدیدی را برای مبحث محرم و عاشورا داشته باشیم. از این رویکردهای نو می توان استفاده از مد و لباس و رباتیک نام برد. همچنین برنامه و ورکشاپ های نویی هستند که اگر هم وطنان مراجعه کنند، خواهند دید که بسیار متفاوت از سالهای دیگر برگزار خواهد شد.

شفاپور ادامه داد: یک فاکتور مهم برای ما در واگذاری کار به بخش خصوصی جوان مداری است. جوان، دانشجو و نو فکر بودن اشخاص برای ما بسیار مهم است.

وی اشاره کرد: هر اتفاقی که قرار است در فضای فیزیکی بیافتد، اگر لازم شود که مجازی برگزار شود،ممکن خواهد بود و زیرساخت آن فراهم است. تمام این اقدامات با ستاد ملی کرونا هماهنگ است.

شفاپور اشاره کرد: هر کسی که در چهارچوب قانون به کار مد می پردازد، جزو ارباب رجوع ما محسوب می شود. ما در نظر نداشتیم که این رویداد را دولتی برگزار کنیم. بنابراین در دبیرخانه مد و لباس را برای تمام کسانی که اهل فن هستند، باز است.

وی افزود: 26 الی 30 مرداد ماه، این جشنواره را در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. فراخوان آن نیز از 21 تیرماه ارائه خواهد شد. این جشنواره در چند بخش برگزار می شود. یکی از بخش آن رقابتی خواهد بود. زیرا که مصریم شرکت کنندگان بهترین اثارشان را عرضه کنند. بخش دیگر نمایش آثار برگزیده ای است که متفاوت از آنچه که در قبل دیده شده بود برگزار خواهد شد.

شفاپور اشاره کرد: تم خاصی را برای طراحی تولیدکنندگان در نظر نگرفتیم، زیرا معتقدیم که شرکت کنندگان و خلاقیت شرکت کنندگان را محدود می کند. اما بطور کلی رنگ های مشکی و سرخ الگوی تاریخی و فرهنگی محرم تلقی می شوند که عمده تولیدات را شامل می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟