سلبریتی ها چگونه اقلام محافظتی نایاب را می یابند و هدیه به کادر پزشکی
 می دهند؟ + فیلم
حجم ویدیو: 6.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش خبرنگار اجتماعی  رکنا،  در حالی که بازار فقیر از ماسک و مواد ضدعفونی کننده است اما شاهد پیام های فضای مجازی افرادی هستیم که تحت عنوان فعال اجتماعی اقدام به اعلام شماره حساب می کنند  تا مردم کمک های نقدی خود را جهت خرید اقلام مورد نیاز کادر پزشکی بیمارستان‌ها به حساب آنان  واریز کنند و بعضا دیده شده که پس از چند روز ، تصاویر جعبه هایی پر از ماسک مخصوص کادر پزشکی و مواد ضدعفونی کننده را منتشر می کنند. این افراد از کجا این ماسک های نایاب را می یابند که در هیچ کجای بازار یافت نمی شود؟

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این موضوع که چگونه و از کجا بعضی از افراد سرشناس به راحتی اقلام حفاظتی را تنها در یک روز خریداری می‌کنند بیان کرد: قاعدتا قسمت اعظم این خریدها از بازار رسمی قابل خرید نخواهد بود چرا که همه آنچه در بازار رسمی است ما به عنوان وزارت بهداشت برای کارکنان نظام سلامت و گروه های در معرض خطر و دپوی استراتژیک خریداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته در روزهای اخیر با توجه به اینکه ما یک اکتفا نسبی در نظام سلامت در خصوص ماسک و تجهیزات پیدا کرده ایم با تفاهمی که میان ما، سازمان غذا و دارو  و وزارت صمت منعقد شده است، مازاد بر نیاز نظام سلامت و وزارت بهداشت قابل عرضه در شبکه توزیع با اولویت داروخانه ها خواهد بود.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟