جوانی 35 ساله ساکن غرب کشور که مادرزاد دچار سنگ کلیه بوده و به مرور زمان به فشار خون بالا هم مبتلا شده، با مراجعه به پزشک اقدام به جراحی هر دو کلیه اش کرده است.

متاسفانه بعد از گذشت 3 سال به علت از کار افتادن هر دو کلیه، بالاجبار عمل پیوند کلیه برایش انجام شده که در کمال ناباوری بعد از چند سال کلیه پیوندی پس می زند و به نوعی از کار می افتد بطوری که دیگر ادامه زندگی برای این جوان بدون دیالیز مقدور نیست و این جوان درد زیادی را تحمل می کند چون کلیه هایش پروتئین دفع می کند.

کلیه ای جدید برای پیوند به نامبرده پیدا شده ولی متاسفانه در تامین هزینه های عمل جراحی و سایر هزینه های مربوطه ناتوان است و اگر سریع مورد عمل جراحی قرار نگیرد به دلیل دفع پروتئین از کلیه ها با مشکل جدی مواجه می شود.

این جوان بیمار همراه با یکی از اعضای خانواده اش به موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران مراجعه کرده و درخواست کمک و یاری نموده است.

حال این موسسه در نظر دارد با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و در اختیار این خانواده محترم قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان این جوان نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟