سردار رحیمی: بیانیه گام دوم سند چشم انداز،منشور ادامه مسیر انقلاب اسلامی است

به گزارش رکنا، سردار رحیمی گفت:  با اشاره به اینکه این سند بیانیه گام دوم ، دکترین بنیادین است، بیان داشت: بطور حتم با نصب العین قرار دادن این سند آینده کشورمان آینده ای روشن و موفق خواهد بود.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه محتوا، مضامین و پیام سند بیانیه گام دوم در حقیقت منشور ادامه مسیر انقلاب اسلامی است که باید علاوه بر اینکه به گفتمانی جامع تبدیل بشود در میدان عمل نیز به منصه ظهور و بروز برسد، عنوان داشت: با اجرای دقیق و صحیح این سند انشاءالله شاهد تحولی شگرف در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... خواهیم بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سند چشم انداز، سندی راهبردی است که نوید بخش افقی روشن برای کشور خواهد بود، عنوان داشت: این سند، سندی جامع، متقن و کامل است که می تواند نقشه راه آینده کشور باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بر لزوم عنایت و توجه ویژه به این سند تاکید داشته و فرموده اند " من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیده ام، من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می گویم ، این کار را بکنید"، گفت: همه باید در راستای تحقق این مهم احساس وظیفه کنیم و خود را برای انجام دقیق، سریع و صریح این سند مسئول و در قبال اجرای آن احساس مسئولیت کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟