15  فقره سرقت در یک روز از مسافران تهرانی در مترو

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید عطاء اللهی" گفت: با ووقع چند فقره سرقت مشابه و اعلام شکایت مسافران از به سرقت رفتن موبایلشان شناسایی عامل یا عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: مال باختگان در اظهارات مشابهی اعلام داشتند که پس از توقف قطار مترو، سوار بر واگن مترو شده اند و از مسافران آخری بودند که سوار مترو می شدند. ولی پس از پیاده شدن متوجه شده اند که گوشی موبایلشان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین تعدادی از مسافران اظهار داشتند که جزء نفرات آخر مسافران مترو بودند که سوار بر قطار مترو شده اند و سوت حرکت قطار به صدا در آمد که به یک باره مردی میانسال با آنان برخورد و به سرعت از واگن پیاده شد. متوجه سرقت موبایلم شدم ولی به علت بسته شدن در واگن و حرکت قطار نتوانسته ام سارق را دستگیر و به پلیس معرفی کنم.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سارق که جزء نفرات آخری است که سوار بر واگن قطار مترو می شود در چند لحظه و به سرعت سرقت را مرتکب و با به صدا درآمدن سوت حرکت قطار از واگن قطار پیاده می شود.

سرهنگ عطاء اللهی بیان داشت: تیم تخصصی پلیس مترو برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و موفق شدند روز گذشته در گشت زنی های هدفمند سارق را شناسایی و تحت مراقبت قرار دهند.

فرمانده یگان انتظامی مترو با اشاره به اینکه ماموران پلیس مترو سارق را پس از ارتکاب 2 فقره سرقت و قبل از پیاده شدن از واگن قطار دستگیر کردند، افزود: متهم به همراه گوشی های سرقتی برای تحقیقات مقدماتی به دفتر پلیس مترو منتقل شد.

عطاءاللهی در خصوص اظهارات متهم توضیح داد: متهم در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت روزی بیش از 15 فقره سرقت مرتکب می شده و گوشی های سرقتی را بلافاصله پس از سرقت به مالخری که در پشت سر وی حرکت می کرده تحویل می داده و از واگن پیاده می شده است.

وی اعلام کرد: متهم به همراه گوشی های سرقتی برای سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم و دستگیری مالخر اموال سرقتی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟