رسیدگی به درخواست‌های پلیسی ۴۵۰۰ نفر در تهران

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند در حاشیه حضور در مرکز دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ که به مناسبت سومین روز از هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی پلیس اقدام به ارائه خدمات انتظامی به مردم کرده و پاسخگوی مشکلات آنان است. در همین راستا نیز در روز جمعه میز خدمت در حاشیه نماز جمعه برگزار شده و به حدود ۳۰۰۰ نفر از نمازگزاران و شهروندان خدمات انتظامی ارائه شده و به درخواست‌ها و مطالباتشان از سوی پلیس نیز رسیدگی شد.

وی افزود: امروز نیز روسای پلیس‌های تخصصی شامل پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس فتا، پلیس امنیت و … در مرکز نظارت همگانی پلیس حاضر شده و به مشکلات و مطالبات شهروندان در حوزه پلیسی رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در این دیدارها سعی شد تا حد امکان به مشکلات رسیدگی شده و درخواست‌های شهروندان حل و فصل شود، گفت: در مجموع از صبح امروز تا بعد از ظهر به درخواست ۱۵۶۸ نفر از مردم و شهروندان رسیدگی شد.

هداوند در مورد اینکه بیشترین مطالبات مردم از پلیس در چه حوزه‌ای بود گفت: بیشترین مطالبات از حوزه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و پلیس امنیت اخلاقی بود و همانطور که گفتم تلاش شد تا به این مشکلات تا جایی که ممکن است رسیدگی شود.

هداوند اضافه کرد: در مجموع طی دیروز و امروز به بیش از ۱۴۰۰ نفر از شهروندان خدمات انتظامی ارائه شده یا به درخواست‌ها و مطالباتشان از سوی پلیس رسیدگی شد که این یک اقدام قابل توجه و کم سابقه در تولید است.

هداوند با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون روزانه حدود ۶۰۰ تماس با مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ برقرار می‌شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمارها نشان می‌دهد که در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان تقدیر از پلیس ۲۱ درصد افزایش داشته است. همچنین شکایات نیز کاهشی ۱۶ درصدی داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟