اولتیماتوم پلیس تهران به بدحجاب ها / رصد دقیق در پاساژها

به گزارش رکنا ، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح "ناظر دو" تا زمان اجرای آن در همه مناطق، ادامه پیدا می‌کند و همه‌ پاساژها و مال‌های تهران را در برخواهد گرفت.

سردار حسین رحیمی (فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ) درباره اجرای طرح «ناظر ۲» در پاساژ‌های تهران برای مقابله با بدحجابی، اظهار داشت: طرح "ناظر دو" بیشتر در پاساژها و مال‌های بزرگ تهران اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این طرح در مال‌ها کدام مناطق تهران اجرا می‌شود؟ اظهار داشت: طرح "ناظر دو" در تمامی نقاط تهران اجرا می‌شود و جای خاصی مدنظر نیست.

سردار رحیمی درخصوص بازه زمانی اجرای این طرح اظهار داشت: طرح "ناظر دو" تا زمانی که به همه مناطق برسد ادامه پیدا می‌کند و همه‌ پاساژها و مال‌های تهران را در برخواهد گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: رعایت شئونات در جامعه اسلامی‌، جزو الزامات و قوانین و مقررات جاری کشور است و آقایان و خانم‌ها باید شئونات را رعایت کنند و این جزو موارد طبیعی و عادی است که نیروی انتظامی بر آن تاکید دارد و در تمام بخش‌های جامعه این مساله را دنبال می‌کنیم.

اجرای طرح ناظر دو به منظور مقابله با بدحجابی در اماکن عمومی از شهریور ماه سال جاری ابلاغ شد و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در آخرین سخنان خود از اجرای این طرح در 11 پاساژ تهران سخن گفته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟