برپایی نمایشگاه عکس شهدا در ورودی شهر آبدان

به گزارش خبرنگار رکنا  از آبدان مصطفی تفضلی‌نیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس شهدای آبدان اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود به ما درس آزادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دادند.

شهردار آبدان یادآور شد: شهدای انقلاب اسلامی ایران با گذشتن از جان و مال خویش در عهدی که با خداوند بستند ثابت‌قدم ماندند و امروز وظیفه ما صیانت از خون پاک این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد :بخش آبدان در زمان جنگ تحمیلی ۲۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و بر خود و همه همکاران واجب دانسته‌ام نمایشگاه تصاویر شهدای سرافراز بخش آبدان را جهت بازدید عموم در مسیر ورودی این شهر رو به روی جهاد کشاورزی راه‌اندازی کنیم تا مهمانان نوروزی و همه مردم ولایت‌مدار بخش از این نمایشگاه دیدن کنند.

برپایی نمایشگاه عکس شهدا در ورودی شهر آبدان

تفضلی‌نیا ادامه داد:نمایشگاه عکس شهدا برای اولین بار است که در سطح شهرستان در آبدان دایر شده است و الحمدالله حضور و بازدید مسافران نوروزی از این نمایشگاه چشمگیر است.

شهردار آبدان تأکید کرد : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی آبدان تمام تلاش خود را جهت معرفی آبدان در قالب بروشور و همچنین اماکن دیدنی و مذهبی بخش به مسافران نوروزی به کار بسته است .

وی اضافه کرد:تاکنون بیش از هزار و 500 نفر از مهمانان نوروزی در ستاد تسهیلات سفر راهنمایی شدند .

شهر آبدان از توابع شهرستان دیر در استان بوشهر واقع در جنوب ایران است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟