ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در محکومیت جشنواره ضدارزشی قصرشیرین بیانیه‌ای صادر کرد و از استاندار کرمانشاه به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف خواست با مسببان حرکت ضداخلاقی قصرشیرین برخورد کند.

در این بیانیه آ‌مده است: حرکت روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه جمعی از بانوان شهرستان قصرشیرین در حضور مسئولان کشور و استان و شهرستان با اقدام به حرکات ورزشی بی‌شباهت به رقص نبوده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و باید توسط مسئولین معنوی، سیاسی و فرهنگی راه‌های گسترش فرهنگ دینی پایه‌ریزی و تقویت شود، متأسفانه هر از چندگاهی به مناسبت‌های مختلف و به بهانه‌های خاصی فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط مسئولین این دولت ترویج می‌گردد هویدا می‌شود.

حال چطور مسئولین ورزشی و فرهنگی استان به خود اجازه می‌دهند برای خوش آمدگویی به فردی که جایگاه مسئولیتی درجه چندمی در وزارت ورزش و جوانان کشور دارد، اقدام به برپایی رقص زنان به بهانه حرکات ورزشی کنند.

بر خود لازم می‌دانیم که حرکت زشت و ضدفرهنگی و متأسفانه مروج فرهنگ ضددینی و ضدارزشی را محکوم و نکات زیر را به اطلاع مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین برسانیم:

حرکت ضداخلاقی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، که قدمگاه شهدای گرانقدر زیادی بوده است به مثابه اهانت به خون مقدس شهدا و خانواده معزز آنان است.

حرکت ضددینی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به زنان غیور و با حیا و با عفت کرد استان کرمانشاه و شهرستان است که در دامن پاک زنان با عفت و با حیا این استان ۹۸۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس کرده است.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به غیرت مردان است که نوامیس آنان را به عنوان عروسکان در دید مردم قرار داده‌اند.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به ساحت مقدس شهدای گرانقدر دفاع از امنیت مرز‌های این نظام مقدس است که در ۲۴ بهمن ماه در جاده خاش- زاهدان توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

‌حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، نماد تفکر لیبرالی و غرب‌گرایانه تعدادی از مسئولین سیاسی، فرهنگی و ورزشی است که مروج فرهنگ دشمنان این نظام و انقلاب یعنی آمریکا است و برخلاف نظر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی آن هم در چهلمین سالروز پیروزی آن است.

ستاد امر به معروف به استناد ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بر خود لازم می‌داند از مسببین حرکت ضددینی و ارزشی و ضداخلاقی پاسخ خواسته و در صورت عمدی بودن موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم به عمل آورد و در صورت غیرعمد بودن باید مسببین استعفا دهند.

از دستگاه قضایی استان درخواست رسیدگی موضوع را تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با عامل یا عاملان که باعث تشویش اذهان عمومی و مردم شهید پرور استان و شهرستان قصر شیرین شده‌اند، داریم.

از استاندار به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواسته می‌شود با دست اندرکاران برگزاری مراسم که از بدنه اداری استان هستند برخورد لازم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟