به گزارش رکنا، مردی 39 ساله حدود 4 سال قبل هنگام کارکردن در ساختمان بدلیل فرو ریختن دیوار ساختمان زیر آوار ماند و کمرش آسیب شدید دید که بعد از آن کم کم درد مهره های کمرش بیشتر شد و در نتیجه به اجبار مورد عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفت.

بعد از عمل جراحی از ضعف هر دو اندام تحتانی و درد در کمرش رنج می برد. این مرد علاوه بر این بیماری در چشم راست خود دچار ضعف دید شدیدی شده است که همه اینها دست به دست هم داده و نهایتا باعث خانه نشینی او شده است که در نتیجه باعث می شود که مادر خانواده مسئولیت تامین هزینه های زندگی و تهیه داروهای مرد خانواده را نیز بر عهده بگیرد و مجبور می شود برای تامین هزینه ها به نظافت خانه های مردم بپردازد.

این خانواده 5 نفره در یکی از محله های فقیر نشین تهران با مبلغ 10 میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه 400 هزار تومان که مستاجر هستند. 5 میلیون تومان از مبلغ رهن خانه آنها  را یکی از همسایه ها به صورت قرضی پرداخت کرده که اخیرا" به علت نیاز مالی پولش را از این خانواده طلب کرده که مادر و سرپرست خانواده برای تامین آن درمانده است.

بیماری و خانه نشینی مرد خانواده و بیماری قلبی پسر خانواده که نیاز به درمان و مداوا دارند از یک طرف و مشکلات مالی رهن منزل مسکونی و استیجاری آنها و معیشت و هزینه های روزمره زندگی فشار زیادی را بر این خانواده وارد کرده است. مادر این خانواده به موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران جهت کمک و رفع مشکلاتشان مراجعه و درخواست کمک کرده است.

حال قصد داریم با کمک شما عزیزان و بزرگواران مبلغ 10 میلیون تومان جمع آوری و برای تامین قسمتی از هزینه های درمان و بخشی از نیازهای ضروری این خانواده در اختیارشان قرار دهیم باشد که کمی از مشکلاتشان کاسته شود.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان پدر و کودک و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟