روستای دشت آزادگان زیر آب رفت / فرماندار چه گفت ؟

به گزارش گروه حوادث رکنا، غلامعباس هزاریان فرماندار شهرستان دشت آزادگان در خصوص وضعیت یکی از روستا‌های این شهرستان پس از بارش‌های اخیر در استان گفت: روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان از شب گذشته به دلیل افزایش دبی آب رودخانه کرخه در منطقه دچار آبگرفتگی شد و به زیر آب رفت.

وی افزود: در این روستا حدود ۳۰ خانوار زندگی می‌کردند که دقیقا در کنار مسیر آبی که به تالاب هورالعظیم می‌ریزد ساکن بودند و افزایش دبی آب این مسیر باعث بروز این مشکل برای اهالی روستا شد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: شب گذشته، یکی از سیل‌بند‌های منطقه دچار مشکل شد و این موضوع باعث شد تا آب وارد روستای مچریه شود. در حال حاضر همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا مشکل سیل بند را حل و تا اواخر امشب آب واردشده به روستا را تخلیه کنند.

هزاریان با بیان اینکه مشکل به وجود آمده تاکنون مدیریت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای اهالی روستا به وجود نیامده است و همه مسولان منطقه در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر مشکل را حل و اهالی روستا مجددا بتوانند به راحتی در آن محل ساکن شوند.

وی خاطرنشان کرد: این آبگرفتگی در روستای مچریه هیچ خساراتی به وجود نیاورده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟