علی اصغر ناصربخت، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران با بیان اینکه افرادی که اموال عمومی و شخصی مردم را تخریب کردند و آتش زدند، تکلیفشان روشن است، اظهار کرد: روز گذشته(چهارشنبه) آرامش خوبی در شهر حاکم بود و طی دو روز اخیر نیز مورد امنیتی و بی نظمی و آشوبی نداشتیم.

وی افزود:‌ اگر قرار بود مردم نسبت به وضع موجود اعتراض کنند که به مانند همیشه در مقابل مجلس یا مقابل دستگاه‌ها و سازمان‌ها حتی بدون مجوز تجمع می کردند، لذا این تظاهرات و آشوب‌ها در شهر تهران کار مردم عادی نیست.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران اذعان کرد: این معترضان و آشوبگران با اغتشاشات چند روز گذشته نه تنها عبور و مرور مردم را مختل کرده بودند، بلکه شیشه 4 بانک را نیز شکسته و خودروهای شخصی و موتورها را به آتش کشیدند و به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس ها نیز آسیب رساندند که با این افراد برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: سردمداران و دشمنان ایران از طریق کانال‌ها و شبکه‌های معاند، ملت ایران را تحریک می‌کنند تا با آمدن به سطح خیابان‌های شهر تظاهرات و اموال عمومی را تخریب کنند و با این کار موج سواری می‌کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران بیان کرد:‌ حضور به موقع مردم و همکاری آن‌ها با پلیس، مانع از وارد شدن خسارات فراوان توسط آشوبگران و اغتشاشگران به شهر و اموال عمومی و شخصی شده است.

ناصربخت درباره آمار نهایی دستگیرشدگان آشوب‌های اخیر تصریح کرد: آمار نهایی دستگیرشدگان آشوب‌های تهران را مراجع قضایی اعلام می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟