کارگاه های رایگان فنون کسب و کار برای زنان سرپرست خانوار در منطقه 19 تهران

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، نرگس رسول زاده، مشاور شهردار در امور بانوان منطقه با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اهمیت فراگیری مهارت های مختلف و فنون کسب و کار برای بانوان سرپرست خانوار در یافتن شغل و فراهم شدن شرایط اشتغال آنها با همکاری موسسه توسعه آینده برتر اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی توان افزایی بانوان شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه ها جلب مسئولیت اجتماعی افراد جامعه نسبت به زنان سرپرست خانوار بویژه در مناطق کم برخوردار از طریق نشان دادن چهره قابل آموزش و توانمند شده آنها و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از طریق افزایش سواد و اطلاعات عمومی است.

رسول زاده افزود: در این کارگاه ها علاوه برتوانمندسازی شغلی، کلیه مهارت های توسعه فردی و مهارت های اجتماعی عمومی در راستای ارتقا سطح زندگی، کسب استقلال Esteghlal کامل، اتکا به توانایی های درونی، خودباوری، خود اتکایی زنان سرپرست خانوار ارائه می شود.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه خاطر نشان کرد: عناوین دوره آموزشی در این طرح مهارتهای مالی- اجتماعی، مهارتهای زندگی، شهروند الکترونیک وسواد رسانه ای، سلامت و بهداشت زنان، حقوق مدنی و حقوق خانواده، انگیزش و توانمندی، مشارکت و کارگروهی است که در صورت تیم سازی و پذیرش تعاملات گروهی حمایت برای ایجاد کسب و کارهای کوچک محلی انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری رایگان این دوره ها یاد آور شد: این کارگاه ها طی 6 ماه با آموزش تئوری و عملی به شرکت کنندگان در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 الی 12 به صورت پایلوت در سرای محله شکوفه جنوبی برگزار می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟