63 هزار قطعه ماهی به علت کوتاهی نگهبان استخر تلف شدند

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، عبدالرضا جودکی در این باره اظهار کرد: صبح روز گذشته گزارشی از ایجاد خسارت عمدی و تلف شدن تعدادی ماهی در یکی از استخرهای واقع در اراضی یکی از روستاهای شهرستان خنداب به مرکز فوریت های پلیس Police 110 اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری 11 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی نگهبان استخر مدعی بود که افرادی ناشناس با بستن دست و پای او و قطع سیم های برق و خاموش کردن موتورهای پمپاژ آپ باعث تلف شدن 63 هزار قطعه ماهی به ارزش 150 میلیون تومان شده اند.

فرمانده انتظامی خنداب تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی ماموران انتظامی، مشخص شد که اظهارات نگهبان استخر کذب است و در روند تحقیقات تکمیلی، سرانجام نگهبان استخر معترف شد که شب گذشته به دلیل سرریز شدن آب استخر، پمپی را که آب را به داخل استخر انتقال می‌داده، خاموش و پمپی که آب استخر را خارج می‌کرده روشن گذاشته است که برای استراحت به داخل اتاق نگهبانی می‌رود و به دلیل خستگی خوابش می‌برد.

جودکی افزود:‌ زمانی که این فرد از خواب بیدار می‌شود، جهت سرکشی به استخر مراجعه و مشاهده می‌کند که آب استخر خالی شده و ماهی‌های داخل استخر تلف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال پیگیری است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟