استخدام‌های نجومی به سازمان زیباسازی رسید

کار به جایی رسید که مدیران برخی سازمان ها و شرکت ها حتی ٢ روز تعطیل پایان هفته را در محل کار حاضر شدند تا حکم‌های استخدامی را صادر کنند.

ماجرا خیلی تازه نیست،‌جرقه ماجرای استخدام نجومی در شهرداری تهران را احمد مسجدجامعی با توییت‌هایی که منتشر کرد، زد. وی در ٣ پیام جداگانه که در فضای مجازی با هشدار نسبت به این استخدام‌های بی‌رویه از این موضوع و پرداخت «حقوق» پرسنل، به عنوان نخستین چالش‌های شهردار و شورای شهر بعدی یاد کرد.

حالا این ماجرا به سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران نیز رسیده است.آن‌ها جهت تثبیت استخدام‌های جدید، در ٢ روز تعطیل گذشته نیز در سازمان حضور پیدا کرده و اقدام به صدور فوری کلیه احکام رسمی کارکنان کردند.

به گفته یک مقام آگاه در این سازمان، بعد لابی های گسترده برای تثبیت چارتی با قواره ای شامل؛ قائم مقام(مدیر ٥ مرتبه ١٥)، ٥ معاونت (مدیر ٥ مرتبه ١٥)، ٢٠ اداره (مدیر ٤ مرتبه ١٤) و سقف ٣٨٦ پست سازمانی،با شتاب حکم استخدامی افراد در این سمت ها در حال صدور بوده و ٥٨ نگهبان نیز قراردادهایشان تبدیل به قرارداد هادیان شهر شد.

به گفته این مقام آگاه مساله فقط به اینجا ختم نشد و در این طرح جهادی شهرداری،‌بازنشسته‌ها نیز با عقد مجدد قرارداد هادیان شهر بسر کار برگشته اند و حتی اقدام به جذب برخی آقازاده ها یی کرده اند که هنوز سربازی نرفته‌اند.

به گفته این فرد حاضر در مدیریت بحران،‌برای پست‌هایی که هنوز مشخص نشده‌اند،‌١٠ نفر نیروی جدید جذب شده‌اند. به عبارت دیگر افرادی جذب شده‌اند که کاری برایشان وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 298840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟