سرپرست معاونت اجتماعی پلیس پایتخت منصوب شد

سردار حمید هداوند در مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: معاونت اجتماعی باید برنامه محور و با مردم تعامل تنگاتنگ و مشارکت همه جانبه داشته باشد و چنانچه با برنامه ریزی به این سمت حرکت شود حتما در کارها موفق ظاهر خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه را که در کار ها تاثیر گذار است و ما را به هدف والا می رساند باید با جدیت درباره آن اقدام و اهداف و ماموریت ها را به خوبی انجام دهیم.

مسئولیت پذیری، تعهد و وجدان کاری؛ گره گشای امور

هداوند، اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )‌ را اصلی ترین برنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: اجرای مصادیق برنامه های فرهنگی ، اجتماعی که در منویات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده بایستی در اولویت ماموریت ها و اقدامات باشد تا با اجرای آن به یک امنیت پایدار در سطح شهر تهران برسیم.

معاون هماهنگ کننده پلیس Police پایتخت، گفت: کارکنان معاونت اجتماعی تهران بزرگ باید با سایر سازمان های همکار و هم تراز نظیر استانداری ، شهرداری ، قوه قضائیه و دیگر نهادهای همسو ارتباط تنگاتنگ و مثمر ثمر در راستای افزایش احساس امنیت داشته باشد.

هداوند افزود: معاونت اجتماعی می تواند ناجا را به یک الگوی مناسب در بین نهادها مبدل و نیروی انتظامی را به عنوان یک سازمان نمونه و الگو معرفی کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ادامه داد: همواره باید سعی کنیم با وحدت ، مسئولیت پذیری، تعهد و... ماموریت ها را پیش ببریم و در رسیدن نیروی انتظتمی به اهداف متعالی کوتاهی نکنیم.

هداوند در پایان از زحمات معاون پیشین سرهنگ امیر فراستی تقدیر و اقدامات وی را در سطح مدیریت برنامه های اجتماعی تحسین کرد و گفت: از دانش و تجربه ایشان قطعا در اجرای ماموریت های این فرماندهی بهره خواهیم برد.

در ادامه سرهنگ مراد مرادی که به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی فاتب از سوی سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ معرفی شد، در سخنانی از حسن اعتماد وی تقدیر و اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت مضاعف را در کسوت جدید به من عنایت کرد و امیدوارم بتوانم با همکاری کارکنان معاونت اجتماعی فاتب ،عملکرد این معاونت را که یکی از حساس ترین و اصلی ترین معاونت ها در سطح فاتب است، ارتقاء دهیم.

معاونت اجتماعی از استراتژیک ترین معاونت ها در سطح فاتب است

وی، معاونت اجتماعی را یکی از استراتژیک ترین معاونت ها در سطح فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خواند و افزود :معاونت اجتماعی زبان گویای پلیس است، تعامل خوب با سازمان و نهادها مثمر ثمر و موجب ارتقاء و شأن پلیس خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اصلی ترین برنامه من اجرای تدابیرفرمانده انتظامی تهران بزرگ و پیگیری دغدغه های وی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر تهران است.

سرهنگ مرادی، توسعه آموزش همگانی در سطح جامعه در حوزه های مختلف به منظور پیشگیری از وقوع جرم Crime را دومین راهبرد خود دانست و بیان کرد : با آموزش همگانی و آموزش مفاهیم شهروندی می توان از بروز جرایم در سطح جامعه پیشگیری کرد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت با اشاره به اهمیت تعامل با اصحاب رسانه، تاکید کرد: اقدامات ارزنده فاتب بایستی از طریق اطلاع رسانی پویا و هدفمند به جامعه منعکس شود .

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، توسعه مشارکت های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت های مردم نهاد ، سازمان های دولتی و اقشار مختلف جامعه که همسو با برنامه های مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عمل می کنند بسیار حائز اهمیت داست و اظهار داشت: با بهره گیری از این توانمندی ها می توان در راستای توسعه و تعمیق ارتباط پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی اقدامات قابل توجهی به اجرا گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ میسرنخواهد شد مگر با تلاش خستگی ناپذیر، مجاهدت و همت مضاعف که در این زمینه از همه شما همکاران ارجمند و خدوم خودم در مجموعه معاونت اجتماعی فاتب مدد می جویم.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان از تلاش های سرهنگ فراستی تقدیر و تصریح کرد: انشالله در پیشبرد اهداف و ماموریت ها از رهنمودهای علمی و تدابیر عملی دوست و استاد خودم استفاده خواهم کرد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ امیر فراستی گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی این معاونت ارائه کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟