دانشجویان دانشگاه خوارزمی شب را پشت درهای خوابگاه گذراندند/ مسئولین خوابگاه مانع ورود دانشجویان به خوابگاه شدند+فیلم
حجم ویدیو: 25.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58

وضعیت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی رتبه های زیر پنجاه سرگردان در خیابان های تهران: دانشجویان ارشد دانشگاه خوارزمی پشت در خوابگاه هستند، دانشجویانی که پروپوزال و پایان نامه دارند، دانشگاه خوارزمی با آن ها اینگونه رفتار می کند. این رفتار را هیچ دانشگاهی با دانشجوی تحصیلات تکمیلی که کارهای پژوهشی و تحقیقاتی می کند انجام نمی دهد.

دانشجویان شهرستانی در تهران باید در خیابان ها بخوابند. وسایل همه بچه ها داخل خوابگاه است.»

در پی انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از بسته شدن درهای خوابگاه دانشگاه خوارزمی و سرگردانی دانشجویان در اطراف خوابگاه، دکتر بهادر باقری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی  با بیان توضیحاتی در این خصوص اظهار کرد: پیش از این به دانشجویان اطلاع داده شده بود که باید تا 15 تیرماه خوابگاه را تخلیه کنند و از مسئولین خوابگاه‌ها هم خواسته شده بود نسبت به تعطیلی خوابگاه اقدام کنند؛ اما با این حال دانشجویان 10 روز بیشتر از زمان تعطیلی در خوابگاه ماندند.

وی ادامه داد: تابستان فرصتی برای تعمیرات و تعویض تجهیزات و سم پاشی و نظافت است و طبق قانون Law باید دانشجویان خوابگاه را خالی می‌کردند اما هر بار از ما فرصت خواستند و با این عنوان که یک شب دیگر در خوابگاه بمانند تا 10 شب بیشتر از فرصت مقرر ماندند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دانشگاه نمی‌تواند کارهای خود را تعطیل کند به دلیل اینکه برخی دانشجویان تمایل ندارند خوابگاه را ترک کنند، افزود: باید در این زمینه طبق قانون عمل شود و دانشگاه باید در مدیریت خود قاطع باشد.

باقری افزود: از دانشجوها در این زمینه توقع همکاری می رود و نباید این تبدیل به یک رویه شود تا دانشجویان با همین روش تا آخر تابستان در خوابگاه بمانند.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی در تابستان فقط برای دانشجویان ارشد و دکتری که لازم است جهت انجام کارهای مربوط به پایان نامه و رساله در تهران باشند خوابگاه تامین می‌کند و این امکان را نداریم که به دانشجویان دیگر در تابستان خوابگاه بدهیم.

در زیر عکس و فیلم ارسالی دانشجویان دانشگاه خوارزمی را می بینید: برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟