حاضر نشدن عربستان در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار ایران

ضیاءالدین شعاعی امروز در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مقابله با گردوغبار در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنفرانس بین‌المللی با حضور وزرای کشورهای مختلف و در حوزه گرد و غبار و راهکارهای کاهش آن برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس به ضرورت توافقات منطقه‌ای و کارهای گروهی و تشکیلاتی در حوزه کاهش گرد و غبار می‌پردازد و کشورهای مختلف را دور هم جمع کرده است.

شعاعی از عدم حضور عربستان در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار خبر داد و گفت: از همه کشورهای منطقه و تاثیرگذار برای این کنفرانس دعوت شده بود که کشورهای عربی از جمله آنها هستند اما عربستان سعودی در این کنفرانس بین‌المللی حضور نیافته است.

وی تصریح کرد: کشورهای منطقه و دغدغه‌مند در حوزه گرد و غبار تمام دغدغه‌ها و راهکارهای خود برای کاهش گرد و غبار و طوفان‌های گردوغبار بیان کردند.

کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار 12 تا 14 تیرماه با حضور نمایندگان 43 کشور جهان در تهران در حال برگزاری است؛ در مهمانان ضمن ارائه راهکارهای علمی در حوزه مقابله با گرد و غبار بازدیدهایی را از کانون‌های داخلی در شهرهای اهواز و کاشان انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟