لامبورگینی هایپرکار هیبریدی خبرساز شد + عکس

لامبورگینی هایپرکار هیبریدی خبرساز خود را در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد کرد. این خودرو با کد LB48H شناخته می‌شود اما انتظار می‌رود در زمان معرفی نام بسیار جذابی داشته باشد.

به نظر می‌رسد LB48H در بحث طراحی از کانسپت ترزو میلنیو الهام خواهد گرفت. یک پیشرانه‌ی الکتریکی چرخ‌های جلو را به حرکت درخواهد آورد و پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری مشهور لامبو نیز نیروی خود را تحویل چرخ‌های عقب خواهد داد. شایعات نشان می‌دهند این خودرو قدرت ترکیبی 838 اسب بخاری خواهد داشت.

ایتالیایی‌ها تنها 63 دستگاه از این خودرو را به پاس تأسیس کمپانی در سال 1963 خواهند ساخت. این خودروساز قبلاً تمامی مدل‌ها را به فروش رسانده بنابراین برای خرید این خودرو خیلی دیر شده است. گفته شده قیمت این هایپرکار 2.5 میلیون دلار می‌باشد.

قوای محرکه‌ی هیبریدی این خودرو همچنین در جایگزین آونتادور هم بکار خواهد رفت اما شاید جانشین این خودروی اسطوره‌ای کمی دیرتر از سال 2020 پدیدار شود. فدریکو فوشینی مدیر تجاری ارشد لامبورگینی گفته است:

شاید عرضه‌ی این خودرو کمی دیرتر انجام شود زیرا موفقیت نسل فعلی آونتادور به حدی بالاست که نیازی به تغییر آن نداریم. برای مثال خودروی SVJ تنها در سه تا چهار هفته‌ی اول پیش‌فروش شد.

نقطه‌ضعف هیبریدی شدن لامبورگینی این است که قطعات مجموعه الکتریکی حدود 200 کیلوگرم به وزن خودرو خواهد افزود. این خودروساز به دنبال استفاده از فیبر کربن زیاد است اما جانشین آونتادور هنوز هم سنگین‌تر از نسل فعلی خواهد بود.

فوشینی همچنین گفته لامبورگینی مدلی دیگر را در فرانکفورت معرفی خواهد کرد و از آن به عنوان سورپرایز نام برده است. محتمل‌ترین گزینه نسخه‌ی پلاگین هیبریدی اوروس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟