خفن ترین تصویر از جدیدترین لامبورگینی لو رفت+ عکس

همین چند روز پیش بود که لامبورگینی در حرکتی نسبتاً غیرمتعارف اقدام به انتشار دو تیزر تصویری از اوراکان فیس لیفت کرد و هم‌اکنون نیز همین رویه را ادامه داده است. غیرمتعارف به این خاطر که تصاویر قبلی و جدید در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت رسمی لامبورگینی منتشر نشده بلکه این کار در یونیکا صورت گرفته است. یونیکا یک برنامه‌ی موبایلی است که همه می‌توانند آن را دانلود کنند اما برای استفاده از آن باید به داخلش دعوت شوید!

در پس‌زمینه‌ی این تصاویر پیش‌نمایشی انحصاری نوشته شده و با توجه به آن‌ها می‌توانیم بدنه‌ی به‌روز شده‌ی اوراکان را ببینیم. البته برای یافتن تغییرات باید تلاش زیادی بکنید. اولین نکته‌ای که متوجه می‌شوید عبارت “اِوو” است که نشان می‌دهد این یک مدل عادی LP610-4 نمی‌باشد. دومین تغییر واضح سیستم اگزوز متفاوت با دو خروجی است که ما را به یاد مدل پرفورمنته می‌اندازد. آنچه که خروجی‌های اگزوز را احاطه کرده جا پلاک است که در مدل پرفورمنته کمی پایین‌تر و روی سپر نصب شده است.

اگرچه این خودرو فاقد بال عقب بزرگ پرفورمنته است اما لامبورگینی اوراکان اوو از اسپویلر مناسبی بهره برده است. این قطعه درست بالای چراغ سوم ترمز نصب شده است. در بخش میانی نیز شاهد نصب نام لامبورگینی هستیم. سپر گیرای خودرو نیز از دیفیوزر بزرگی برخوردار شده که نشان می‌دهد این خودرو یک پله بالاتر از LP610-4 قرار می‌گیرد.

فعلاً نمی‌توانیم داخل کابین را ببینیم اما شایعات نشان داده‌اند سیستم اطلاعات سرگرمی جدید این خودرو از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود. البته کیفیت تصاویر منتشر شده خیلی خوب نیست و به همین خاطر نمی‌توانیم عبارتی را که با کلمه‌ی اوو پایان می‌پذیرد را بخوانیم. این عبارت در جلوی چرخ‌های عقب به چشم می‌خورد.

باور بر این است قدرت پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی 10 اسب بخار افزایش خواهد یافت و به همین خاطر نام LP620-4 برای آن بکار خواهد رفت. مدل دیفرانسیل عقب نیز LP590-2 می‌باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟