پولدارهایی که پشت فرمان خاص ترین مک لارن می نشینند+ عکس

106 خریدار خوش‌شانس و البته پولدار که پشت فرمان مک لارن اسپیدتیل جدید می‌نشینند هم‌اکنون فرصت سفارشی‌سازی رنگ، تریم و جزئیات کابین هایپرکار GT خود را دارند. مک لارن به منظور ایجاد یک نقطه مناسب برای شروع کار اقدام به نمایش طرح‌های مختلفی از طراحی، رنگ و متریال کرده است. در نهایت خریداران به‌صورت آزادانه می‌توانند هر رنگ و تریمی را که دوست دارند انتخاب کنند اما طرح‌هایی که مشاهده می‌کنید تنها قطره‌ای از دریای بیکران آپشن های اسپیدتیل می‌باشند.

طرح اول اسپیدتیل توسط تیم طراحی مک لارن Urbane نام داشته و مخصوص مشتریانی است که می‌خواهند هایپرکاری با ظاهر رضایت‌بخش داشته باشند. خودروی حاضر در این کلکسیون از ظاهر فیبر کربنی با عناصر براق سود می‌برد و تریم آلومینیومی آبی روشن نیز در آن دیده می‌شوند. داخل کابین هم صندلی راننده‌ای را می‌بینیم که پوشش آبی کم‌رنگ داشته و صندلی راننده نیز از ظاهر خاکستری روشن برخوردار است. دوخت‌های آبی‌رنگ و تریم آلومینیوم برس خورده نیز تکمیل‌کننده‌ی ظاهر جذاب اسپیدتیل هستند.

اگر خریداران خواهان ست شدن خودروی خود با قایق لوکسشان باشند طرح Visionary را باید انتخاب کنند. بدنه‌ی این نسخه رنگ نارنجی خاص با عناصر نقره‌ای‌رنگ را داشته و البته نشان‌های آن نیز از نوع طلای سفید 18 عیار هستند. کابین هم دارای چرم سرمه‌ای برای صندلی راننده و سرنشین می‌باشد. برای ایجاد جذابیت بصری بیشتر، همین رنگ در تریم بالایی کابین هم بکار رفته است.

سومین طرح که دینامیک نام دارد ظاهر برجسته‌تری را به ارمغان می‌آورد. کابین این اسپیدتیل رنگ قرمز پررنگ را به خود گرفته و رینگ‌ها نیز ظاهر مشکی براق و پره‌های نقره‌ای دارند. کابین هم دارای صندلی قرمز با پوشش چرم کامل بوده و صندلی سرنشین هم‌ رنگ سفید دارد.

اسپیدتیل از قوای محرکه‌ی هیبریدی‌ای استفاده می‌کند که قدرت مجموع 1035 اسب بخاری دارد. مک لارن ادعا می‌کند این خودرو شتاب صفر تا 300 کیلومتر در ساعت 12.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 403 کیلومتر در ساعتی دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟