قیمت نسل جدید تویوتا سوپرا +عکس

درحالی‌که روز به روز بر هیجان رونمایی از نسل جدید تویوتا سوپرا افزوده می‌شود، هنوز خبر روشنی درباره‌ی قیمت‌گذاری این خودرو منتشر نشده است.

البته قیمت‌گذاری نسل جدید ب ام و Z4 M40i شاید برخی گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی قیمت سوپرای جدید را تقویت کند. رودستر 6 سیلندر باواریایی ها بهای 65690 دلاری دارد بنابراین حدس می‌زنیم بهای سوپرا کوپه هم خیلی ارزان‌تر از این نباشد. خب خبر جدید منتشر شده نشان می‌دهد طرفداران تویوتا می‌توانند به قیمت این خودرو امیدوار باشند چراکه قیمت‌گذاری آن بالا نخواهد بود.

مهندس ارشد سوپرا آقای تستسویا تادا می‌گوید فشار زیادی برای توسعه‌ی سوپرا 2020 وجود داشته و این فشارها هم به خاطر میراث عظیم این خودرو و هم وجود رقبای زیاد بوده است.

به عنوان نتیجه، تادا معتقد است: “ما باید قیمت را نیز محدود کنیم.” او گفته هزینه‌ی خرید این خودرو برای طرفداران تویوتا پذیرفتنی خواهد بود. به‌طور واضح تادا اشاره‌ای به عدد دقیقی نداشته است.

موضوع جالب اینکه تادا اعلام داشته موضوع مهم‌تر برای تویوتا رضایت طرفداران با اعداد بزرگ بوده است. او گفته است:

هدف خودروی اسپورت تویوتا فروش بالا نیست اما واقعاً می‌خواهیم سوپرا را به افرادی که این خودرو را خیلی دوست دارند بفروشیم.

مهندس ارشد تویوتا خاطرنشان ساخته به سختی می‌توان میزان موفقیت سوپرا را سنجید:

من فکر می‌کنم به همین خاطر است که چرا ساخت خودروی اسپورت برای بسیاری از خودروسازان سخت است. اگر شما بتوانید فروش بیشتری داشته باشید وضعیت بهتری خواهید داشت اما این یک اولویت برای خودرویی اسپورت نیست.

تادا اضافه کرده فشار وارده به این تیم از طرف میراث سوپرا و رقبا است. به همین خاطر سوپرا A90 باید هیجان‌انگیزتر از رقبا باشد. امیدواریم که این‌گونه باشد!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟