مادر همه شاسی بلندها را بشناسید+عکس

خودروهایی همچون مرسدس بنز G کلاس و فورد F-150 قطعاً چشمگیر هستند اما زمانی که بحث ابعاد مطرح شود هیچ خودرویی نخواهد توانست در برابر فورد F-650 حرفی برای گفتن داشته باشد.

اکثر مدل‌های این خودرو که از سال 2000 تولید شده‌اند برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند اما برخی افراد نیز آن‌ها را به عنوان خودروهای شخصی استفاده می‌کنند. فردی که یکی از این F-650 ها را برای فروش در eBay گذاشته از معدود افرادی است که خودروی خود را برای کاربری شخصی مهیا کرده است.

خودروی یاد شده مدل 2005 بوده بنابراین از اولین نسل F-650 است. نه تنها این خودرو قدرت یدک کشی خوبی داشته بلکه از 6 درب استفاده کرده و سه ردیف صندلی دارد. این خودرو به وضوح باب میل همه نیست و جابجایی با آن در شهر نیز سخت خواهد بود.

مالک خودرو از رنگ بدنه‌ی متمایزی استفاده کرده که ترکیبی از قرمز و سفید می‌باشد. درست زمانی که فکر می‌کنید اوضاع دیگر بدتر از این نمی‌شود خواهید دید که F-650 دارای جلوپنجره، رینگ‌ها و پله‌های کناری کرومی می‌باشد.

داخل کابین ویژگی‌های گیرایی به چشم می‌خورند. برای مثال چرم کرمی رنگ روی تمامی صندلی‌ها، داشبورد، پانل درب‌ها و فرمان بکار رفته است. دیگر بخش‌ها نیز دارای تریم چوب و پلاستیک مشکی می‌باشد.

اگرچه خودروی یاد شده باب میل همه نیست اما مالک می‌گوید سیستم تعلیق خودرو برای مواجهه با بدترین زمین‌ها بهبود یافته است. پیشرانه‌ی 7.2 لیتری دیزلی نیز در وضعیت خوبی نگهداری شده و تنها 17700 کیلومتر کار کرده است.

قطعاً فردی که این خودرو را برای استفاده شخصی انتخاب کند ویژگی‌های روان‌شناختی خاصی خواهد داشت مخصوصاً اینکه خودروی یاد شده قیمت 109950 دلاری دارد. آیا کسی این خودرو را می‌خرد؟اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟