غول جنسیس هیجانی ترین خودروی لاکچری روز+عکس

به‌تازگی در کانال یوتیوب هیوندای، ویدئویی کامپیوتری که سیستم‌های ایمنی خودرو در آن به نمایش درآمده، منتشر شده است؛ اما خودرویی که در این ویدئو دیده می‌شود، احتمالاً همان کراس‌اوور کانسپت جنسیس GV80 است که در نمایشگاه نیویورک 2017 رونمایی شد. به نظر می‌رسد هیوندای در این ویدئو با نمایش نسخهٔ کامپیوتری جنسیس GV80، نگاه دقیق‌تری از این کراس‌اوور لوکس ارائه کرده باشد زیرا هرچند خودرویی که در این ویدئو دیده می‌شود شباهت زیادی به کانسپت مذکور دارد اما هرگز دقیقاً با آن یکسان نیست.

در خودرویی که در ویدئو دیده می‌شود، نقوش طرفین با کانسپت GV80 متفاوت بوده و سقف آن نیز در قسمت پایانی شیب کمتری دارد. علاوه بر این، آینه‌های جانبی این خودروی کامپیوتری هم با نسخهٔ کانسپت متفاوت هستند و در آن آینه‌های معمولی جایگزین دوربین‌ها شده‌اند؛ بنابراین، خودرویی که در ویدئو دیده می‌شود بیشتر شبیه به یک نمونهٔ تولیدی است تا کانسپت.

اما با در نظر گرفتن همهٔ این‌ها، آیا می‌توان خودرویی که در این ویدئو دیده می‌شود را اولین پیش‌نمایش از کراس‌اوور جنسیس GV80 دانست؟ در حال حاضر نمی‌توان این ادعا را تأیید کرد و صرف‌نظر از شباهت زیاد با کانسپت GV80، شاید این خودرو صرفاً ماکتی از یک کراس‌اوور باشد که هیچ ارتباطی به هیچ خودرویی ندارد. آنچه در حال حاضر به‌طور قطعی از آن اطلاع داریم، این است که هیوندای در حال توسعهٔ کراس‌اوور جنسیس که زمان معرفی آن‌هم مشخص نیست.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟