این موتورسوار قهار در برنده شدن بی ام و شهرت جهانی دارد+عکس

تصور کنید برنده‌ی یک ب‌ام‌و شده‌اید. آن را M ساخته و حالا پشت فرمانش نشسته‌اید! حس خوبی است نه؟! خب این حس را 6 بار تکرار کنید و تازه در این مرحله می‌توانید به حسی که مارک مارکز دارد برسید.

آن دسته از عزیزانی که در جریان نیستند بهتر است بدانند مارک مارکز یک موتورسوار قهار است. او در بالاترین سطح رقابت‌ها حضور داشته و در 6 سال گذشته حرف اول را در مسابقات موتو جی پی زده است. البته به جز سال 2015 که سوم شد، مارکز قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

او همچنین پس از هرکدام این قهرمانی‌ها یک دستگاه ب‌ام‌و M نیز برنده شده است. در سال 2013 او یک دستگاه M6 کوپه برنده شد و یک سال بعد نیز پشت فرمان M4 کوپه نشست. در سال 2015 شاهد برنده شدن M6 کانورتیبل بودیم. مارکز در سال‌های 2016 و 2017 نیز به ترتیب مالک M2 کوپه و M4 CS شد و حالا هم یک M3 CS را به خانه می‌برد.

مارکز از سال 2013 تاکنون که در موتو جی پی حضور داشته برای تیم هوندا مسابقه داده است. البته فکر نمی‌کنیم که ب‌ام‌و اهمیتی به تیم مارکز بدهد چراکه بخش موتورسیکلت باواریایی‌ها یعنی موتوراد در موتو جی‌پی حضور ندارد؛ اما بخش M ب‌ام‌و خودروی رسمی این مسابقات به همراه خودروی ایمنی و دیگر محصولات حمایتی را تأمین می‌کند و در نهایت هم جوایز قهرمانی را به موتورسواران قهرمان اعطا می‌کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟