خطرناک‌ترین تویوتای جهان+عکس

حقیقت این است که وقتی صحبت از نصب یک مسلسل گردشی با نام M61 ولکان روی خودروها می‌شود اولین خودرویی که احتمالاً به ذهن می‌رسد پیکاپ ها به ویژه فورد F-150 رپتور قدرتمند است؛ اما کمپانی BRCC که به کار تولید قهوه مشغول است این سلاح را روی تویوتا پریوس نصب کرده است! چرا؟ چون رپتورها گران‌قیمت هستند!

پروژه‌ی عجیب‌وغریب BRCC برای تبدیل شدن به واقعیت بیش از 160 نفر ساعت زمان برده و پروژه شامل حذف سقف داخلی برای ایجاد فضای نصب رول کیج می‌باشد.

M61 ولکان که معمولاً روی جنگنده‌های F16، F18 و F22 نصب می‌شود یک مسلسل شش لول گردشی است که می‌تواند در هر دقیقه 180 هزار دلار را دود کند! چگونه؟ هر دور از گلوله‌های 20 میلی‌متری این سلاح 27 دلار قیمت داشته بنابراین شلیک مداوم در هر ثانیه می‌تواند 2970 دلار هزینه در بر داشته باشد!

جدای از اصلاحات واضح صورت گرفته روی این پریوس که باعث شده‌اند هویت دوستدار محیط‌زیست آن تحت تأثیر تغییرات اعمال شده قرار بگیرد، BRCC همچنین نحوه‌ی کارکرد M61 ولکان را نیز تغییر داده است. از آنجایی که پریوس خودرویی الکتریکی است بنابراین این شرکت مطمئن شده که M61 ولکان برگرفته از جنگنده‌ی F16 می‌تواند با چاشنی الکتریکی هم کار کند. این شرکت همچنین از سیستم شلیک بدون ارتباطی استفاده کرده که طی آن سیستم هیدرولیک به الکتریکی تبدیل شده است.

دیدن چالش‌هایی که BRCC با آن مواجه بوده جالب خواهد بود. تبدیل پریوس بی‌آزار به ماشین جنگی به حد کافی سخت بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟