تصویر لاکچری ترین بی ام و لو رفت

چند ساعت پیش تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و Z4 2019 به‌صورت آنلاین منتشر شد. با مشاهده این تصاویر به وفاداری زیاد نسخه تولیدی به مدل کانسپت سال پیش پی می‌بریم.

این تصاویر که در بیمر پست منتشر شده‌اند نمای جلوی خودرو و همچنین پروفایل جانبی را نشان می‌دهند. از نظر ما ب‌ام‌و Z4 جدید فوق‌العاده برجسته است.

در نمای جلوی شباهت‌های زیاد با مدل کانسپت Z4 مشهود است. این خودرو دارای همان جلوپنجره پهن و گیرای کلیوی شکل و چراغ‌های زاویه‌دار است. البته ورودی هوای پایینی نمونه تولیدی به‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر بوده اما هنوز هم خوب به نظر رسیده و تکمیل کننده‌ی آن‌ها نیز خطوط و خیزهای گیرای روی سپر است.

در بخش عقب می‌توانیم نوشته M40i را ببینیم. در این بخش شاهد چراغ‌های نازک و افقی مشابه با سری 8 جدید هستیم. همان نمای جلو، در بخش عقب نیز خطوط زاویه‌دار و تیز زیادی به چشم می‌خورد.

نهایتاً به پروفایل جانبی می‌رسیم. این مدل ویژه دارای رینگ‌های مشکی براق و همچنین خطوط گیرایی روی درب‌ها می‌باشد. همچنین یک ورودی هوای کوچک در پشت قوس چرخ جلو کار شده است. این تصاویر همچنین تأیید می‌کنند که Z4 جدید دارای سقف نرم تاشونده است.

خبرهای پیشین نشان داده‌اند Z4 M40i از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با قدرت 380 اسب بخار استفاده خواهد کرد و در بالاترین سطح خانواده Z4 قرار خواهد گرفت. این نسخه همچنین دارای دامپرهایی با کنترل الکترونیکی خواهد بود. از دیگر شاخصه‌های آن می‌توان به اکسل جلوی ویژه، قفل دیفرانسیل عقب و سیستم ترمز پرفورمنس اشاره کرد.

ب‌ام‌و زمان معرفی رسمی نسل جدید Z4 را به‌طور دقیق اعلام نکرده اما گفته می‌شود در اواخر ماه جاری و در نمایشگاه پبل بیچ شاهد رخ‌نمایی آن خواهیم بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

 

کدخبر: 407111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟