شتاب‌ جذاب پورشه کاین توربو همه را شگفت زده کرد

زمانی که درباره شاسی بلندهای قدرتمند صحبت می‌کنیم نام‌های مشهوری همچون لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا، مزراتی لوانته، آئودی SQ7 و البته پورشه کاین توربو به میان می‌آیند. سومین نسل این قدبلند پرفورمنس جلودار شاسی بلندهای بسیار قوی بوده و واقعاً از جمله شاسی بلندهایی است که تأکید پررنگی روی حرف S اسپرت از واژه SUV نشان می‌دهد.

کاین توربو روی کاغذ کاملاً امیدوارکننده نشان می‌دهد. پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو این خودرو قدرت 550 اسب بخاری و گشتاور 770 نیوتون متری داشته و همین میزان قدرت و گشتاور عظیم باعث می‌شود کاین توربو تنها در 4.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت 286 کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

البته سایت AutoTopNL توانسته فراتر از این ارقام برود. در ویدئوی جدیدی که منتشر شده کاین توربو حداکثر سرعت 307 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده که بسیار بالاتر از رقم رسمی اعلام شده می‌باشد. در عرض یک دقیقه و 9 ثانیه شاهد قدرت‌نمایی این شاسی‌بلند پرتوان آلمانی هستیم.

اما این رکورد باعث شده به این فکر بیفتیم که آیا واقعاً دستیابی به چنین سرعتی شدنی است؟ خب این ویدئو به عنوان یک سند وجود دارد. تعجب ما از این است که چرا مهندسان پورشه همین سقف سرعت را ثبت نکرده‌اند.

همچنین کاین توربو با این قدرت و گشتاور تقریباً سقف سرعت یکسانی با لامبورگینی اوروس دارد. این در حالی است که لامبورگینی قدرت و گشتاور بیشتری را ارائه می‌کند. بی‌صبرانه منتشر تماشای رسیدن به حداکثر سرعت اوروس توسط دست‌اندرکاران AutoTopNL هم هستیم.

درهرحال این ویدئو نشان‌دهنده شتاب گیری جذاب کاین توربو است، چیزی که اصلاً نباید از کنارش به آسانی گذشت. امیدواریم به زودی شاهد مسابقه درگ جذاب کاین توربو و اوروس باشیم!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین تصاویر آتش سوزی هولناک در برج جردن

جکی چان و گروهش ناگهان گرفتار سیل ویرانگر و خطرناکی در چین شدند +عکس

حکم چندش آور یک قاضی در پرونده صیغه شدن پنهانی یک دختر + عکس

آخرین سلفی قبل از مرگ غم انگیز 2 دانش آموز یزدی در گرجستان + عکس و جزئیات

پسر 13 ساله راز شوم داخل تلفن همراه پدر و مادر را می دانست

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

اولین ملاقات شوم میترای 18 ساله با مرد 40 ساله

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

پیدا شدن سوسک و تخم سوسک در غذای بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران + عکس

دخترخاله ام را دوست داشتم / احسان و بهنام او را به یک خانه برده بودند + عکس

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

 

کدخبر: 405183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟