له کردن خودروهای لاکچری  به دستور رئیس جمهور فیلیپین+تصاویر

مجرمان باید به سزای اعمال خود برسند و این موضوع مخصوصاً در کشور فیلیپین خود را به نمایش می‌گذارد. دولت این کشور بارها و بارها این موضوع را اثبات کرده و البته همه‌ی ما هم می‌دانیم دولت فیلیپین با خودروهای لوکس قاچاق Contraband رابطه اصلاً خوبی ندارد!

رئیس‌جمهور این کشور رودریگو دوترته در برابر خودروهای قاچاق اصلاً رحم ندارد. این رئیس‌جمهور که کمپینی برای مبارزه با فساد و تجارت مواد مخدر Drugs راه انداخته اخیراً دستور تخریب 68 خودروی لوکس قاچاق را صادر کرده و حکم صادره نیز در اسرع وقت اجرا شده است.

این خودروها که در میان آن‌ها چند نمونه از محصولات لامبورگینی، فورد و پورشه دیده می‌شود ارزشی بیش از 5.89 میلیون دلار دارند. دوترته نیز از پشت شیشه‌های ایمنی و درحالی‌که یک کلاه ایمنی بر سر داشت فرایند تخریب این خودروها را مشاهده می‌کرد.

رئیس‌جمهور فیلیپین پیش از شروع عملیات تخریب این خودروها گفته است:

من این کار را به این خاطر کردم که شما مجبور هستید به دنیا نشان دهید که کشوری امن برای سرمایه‌گذاری و تجارت دارید؛ و تنها راه برای نشان دادن این موضوع اثبات تولید کننده بودن است و هم اینکه یک اقتصاد سالم برای جذب سرمایه‌گذاران دارید.

تخریب خودروهای قاچاق کار دوترته است. اوایل سال جاری نیز او دستور تخریب چندین دستگاه خودروی لوکس از جمله محصولات جگوار، شورولت و ب ام و را داده بود.

دوترته که دو سال از ریاست جمهوری شش‌ساله خود را پشت سر گذاشته سیاست‌های دولت را تغییر داده و روی خودروهای قاچاق حساسیت ویژه‌ای دارد. دولت قبلی خودروهای قاچاق را به منظور سود بیشتر می‌فروخت. این موضوع با سیاست‌های مبارزه با جرم Crime و جنایت Crime دوترته هماهنگ نبوده است. او کاملاً روشن ساخته که خواهان سود کردن دولت از جرم نیست.

البته سیاست‌های این رئیس‌جمهور بحث‌وجدل‌های زیادی را نیز به وجود آورده مخصوصاً در بحث مبارزه با قاچاقچیان این موضوع نمود زیادی دارد. به دستور دوترته تعداد زیادی از مظنونان قاچاق مواد مخدر اعدام execution شده‌اند که همین امر سؤال‌های زیادی درباره نقض حقوق بشر به وجود آورده است. قاچاق خودرو به فیلیپین باعث کشته شدن شما نخواهد شد اما خودروها تخریب خواهند شد!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / حمام خون در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس

اعدامی که دیروز در زندان کرج ناتمام ماند

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

مرگ غم‌انگیز دختر کنکوری در تهران

اعدام 3 مرد خشن در زندان بجنورد + عکس

دردسر دختر همسایه برای جوانی که تازه از خدمت سرباز برگشته بود

تشییع جنازه با رقص!+ فیلم

شیطنت های مجردی عروس چشم عسلی داماد را به دادگاه کشاند

تجاوز با چوب به رویا عروس روستا در خانه مرد بی رحم + عکس

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! + عکس

راز کبودی های وحشتناک در بدنش عروس جوان / داماد در شهرستان بود!

تجاوز 8 مرد به زن شوهردار در شهر مرزی / شوهر بی غیرتم هیچ کاری نکرد

فرار عروس 16 ساله از خانه شیاطین / 4 جوان می خواستن با من همخوابی کنند!

زنم در آغوشم اوردوز کرد! / گفتگو با دزد خانه های قلهک تهران + فیلم و عکس

 

کدخبر: 403618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟