اینفینیتی Q60S کوپه با قدرت ماورایی راهی خیابان ها می شود

اضافه کردن عناصر فیبر کربنی موسسه تیونینگ لارته دیزاین به اینفینیتی Q60S کوپه باعث می‌شود خودروی شما هماهنگی بیشتری با قدرت 405 اسب بخاری و گشتاور 475 نیوتون متری آن داشته باشد.

کار را با نمای جلو آغاز می‌کنیم که در آن یک جلوپنجره با فریم فیبر کربنی نصب شده است. بخش پایینی نیز دارای اسپلیتر جلو با بالچه‌های جانبی مشابه با جت‌های جنگنده می‌باشد.

شما حتی می‌توانید فیبر کربن را در اطراف مه شکن‌ها، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و بال عقب ببینید. خریداران همچنین می‌توانند یک دست خروجی اگزوز ویژه را سفارش دهند. البته تمامی قطعات یاد شده را می‌توان از جنس کربن یا بازالت نیز سفارش داد.

لارته دیزاین که تیونری آلمانی است نخواسته خطوط طراحی با ابهت این خودرو را دست‌کاری کند و به همین دلیل است که همه‌ی قطعات سفارشی یاد شده از نظر بصری هماهنگی خوبی با کلیت خودرو داشته و مشابه قطعات M پرفورمنس محصولات ب ام و عمل کرده‌اند.

در کل اینفینیتی Q60S کوپه قطعاً از آن خودروهای اسپورت دو دربی است که نیازی به جلب‌توجه بیشتر ندارد. به لطف پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو، این خودرو در 5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و این علیرغم وزن زیاد 1680 کیلوگرمی‌ای می‌باشد که تقریباً به اندازه وزن مرسدس E کلاس است.

 

کدخبر: 397730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟