تویوتا با دگرگونی عجیبی راهی خیابان ها می شود

برخی کراس اوورهای کامپکت به خاطر اینکه چیزی بیش از یک هاچبک بزرگ نبوده و ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارند مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

این موضوع در زمانی که تیونرها تصمیم می‌گیرند تا کیت‌های بدنه و رینگ‌های چشمگیر روی چنین خودروهایی نصب کرده و ارتفاع خودرو را به زمین نزدیک‌تر کنند بیشتر خود را نشان می‌دهد. یکی از این پروژه‌ها که به خوبی موارد یاد شده را نشان می‌دهد تویوتا C-HR تیون شده توسط کمپانی تیونینگ والد اینترنشنال است.

این خودرو کمی گیراتر از قبل بوده زیرا دارای سپرهای به‌روز شده در جلو و عقب، آپرون جلوی جدید، رکاب‌های جانبی کشیده‌تر و دیفیوزر عقب بزرگ‌تر می‌باشد.

این خودرو همچنین از ترمزهای بهتر و سیستم تعلیق اسپورت سود می‌برد و رینگ‌های جدید در الگوهای متفاوت با ابعاد 22 اینچی تکمیل کننده پروژه ظاهری والد اینترنشنال هستند.

این تیونر دو نسخه از C-HR سفارشی را معرفی کرده است. درحالی‌که نسخه اولی دارای رینگ‌های متفاوت می‌باشد اما مدل دومی دارای بدنه‌ای دو رنگ با پوشش سبز مات در اکثر بخش‌ها و عناصر مشکی بکار رفته در سقف، ستون‌ها و دیگر قطعات بدنه است.

این تیونر همچنین چندین تریم به‌روز برای کابین تدارک دیده و از کف‌پوش‌های جدید با برند والد اینترنشنال و پدال‌های آلومینیومی سود برده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 389674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟