کوچولوی دوست داشتنی ژاپنی ها معرفی شد

حدود سه سال از زمان معرفی هوندا S660 می‌گذرد و این برند خوش‌نام ژاپنی هم‌اکنون نسخه جدیدی از آن را با نام S660 Modulo X رونمایی کرده است.

این خودرو که به منظور جذب طرفداران رانندگی طراحی شده دارای برخی اصلاحات بصری و عملکردی می‌باشد.

کار را با طراحی ظاهری آغاز می‌کنیم که در آن شاهد سپر جلوی گیرا با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و دیلایت های LED هستیم. این استایل اسپورت در عقب نیز ادامه می‌یابد زیرا در S660 Modulo X آینه‌های مشکی، سپر عقب منحصربه‌فرد و اسپویلری فعال به کار رفته است. تکمیل کننده این بازنگری‌ها سقف نرم قرمزرنگ و رینگ‌های 15 و 16 اینچی می‌باشد.

کابین نیز دارای شاخصه‌های خاص و نوینی است که شامل چرم دو رنگ و صندلی‌های جیر لوکس به همراه فرمان چرمی می‌باشد. طراحان هوندا همچنین ترمزدستی با پوشش چرمی، عناصر قرمزرنگ در داشبورد و کف‌پوش‌های دو رنگ با نشان آلومینیومی Module X را بکار برده‌اند. حتی شیفتر دنده نیز خاص این مدل بوده زیرا در نسخه‌های دستی اهرم تعویض دنده تیتانیومی بکار رفته و در مدل‌های مجهز به گیربکس CVT از شیفتر چرمی دو رنگ سود برده است.

از نظر پرفورمنس، مهندسان هوندا این خودرو را به سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای مجهز کرده‌اند که دارای 5 نوع تنظیم دامپر می‌باشد. هوندا می‌گوید این امر به رانندگان اجازه می‌دهد تا یک رانندگی اسپورت ناب را تجربه کنند.

جدای از ارتقای سیستم تعلیق، S660 دارای روتورهای سوراخ‌دار و لنت‌های ترمز اسپورت می‌باشد.

هوندا چیز زیادی درباره پیشرانه این خودرو نگفته بنابراین این خودرو احتمالاً از پیشرانه 3 سیلندر 660 سی‌سی توربو با قدرت 63 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر استفاده می‌کند.

این خودرو ماه آینده عرضه شده و قیمت آن از 2850120 ین ژاپن (26100 دلار) آغاز می‌شود.

 

کدخبر: 383723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟