تقاضا برای عرضه جی‌ام‌سی آکادیا و کادیلاک XT5

جی‌ام‌سی آکادیا و کادیلاک XT5 به محصولات بسیار موفقی برای جنرال موتورز تبدیل شده‌اند و تا حدی تقاضا برای آن‌ها بالا رفته است که سازنده مجبور شده به خط تولید خود شیفت سومی را اضافه کند. XT5 پرفروش‌ترین محصول کادیلاک در بازارهای سراسر جهان محسوب می‌شود و فروش آن در سه‌ماههٔ ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته افزایشی 10 درصدی داشته است.

از سوی دیگر اوضاع آکادیا حتی از این هم بهتر بوده و فروش آن در همین مدت رشدی 15 درصدی را تجربه کرده است و به بهترین سه‌ماههٔ تاریخ آکادیا تبدیل شده است. جنرال موتورز هردوی این کراس‌اوورها را در کارخانهٔ «Spring Hill» خود در تنسی تولید می‌کند. حال این شیفت اضافه باید تولید آن‌ها را تا 50 درصد افزایش داده و 700 نیروی کار را به این کارخانه اضافه کند.

مدیر این کارخانه آقای «Ken Knight» دراین‌باره گفته است:

«این اضافه شدن شیفت نه‌تنها نشانهٔ محبوبیت کراس‌اوورهای جی‌ام‌سی و کادیلاک است که همچنین نشان می‌دهد کار بزرگی توسط تیم تأسیسات Spring Hill انجام شده است. تعهد آن‌ها به ساخت خودروهای باکیفیت قابل‌لمس است. این موضوع همچنین روح قوی کار گروهی بین جنرال موتورز و شرکای ما را نشان می‌دهد. ما باهم کار می‌کنیم تا نیازهای خریداران را برطرف کنیم».

این کارخانه در گذشته به تولید محصولات ساترن می‌پرداخت اما در سال 2007 تعطیل شده و بعد از یک بازسازی کلی به مدت یک سال بدون فعالیت باقی ماند. سپس دوباره فعالیت خود را با تولید شورلت تراورز آغاز کرد؛ اما چندی بعد خط تولید این مدل به کارخانهٔ میشیگان منتقل شد و از سال 2016 در این کارخانه تولید کادیلاک XT5 و جی‌ام‌سی آکادیا آغاز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟