فورد اسکورت در نمایشگاه پکن رونمایی شد

فورد اسکورت تاریخچه‌ای دور و دراز در اروپا داشته و سابقه آن به سال 1968 بازمی‌گردد. این خودرو فرم‌های کاملاً گوناگونی داشته، از یک بارکش خانوادگی تا خودرویی رالی و مسابقه‌ای! داستان فورد اسکورت اروپا در سال 2004 به پایان رسید اما این خودرو هم‌اکنون در چین دوباره متولد شده است.

اسکورت جدید که فقط مختص بازار Store چین بوده همراه با چهارمین نسل فوکوس که به تازگی رونمایی شده فروخته خواهد شد. این نام برای اولین در سال 2004 و در آسیا ظاهر شد و به عنوان یک سدان ساخته شده بر پایه فوکوس قدیمی فروخته می‌شد اما نسل جدید اسکورت از جدیدترین پلتفرم جهانی فورد سود می‌برد.

بسیاری از عناصر طراحی این خودرو ترکیبی از شاخصه‌های طراحی نسل جدید فوکوس می‌باشد. یک جلوپنجره کرومی بزرگ نمای جلو را تحت تسلط خود درآورده است. همچنین خط سقف خمیده به خوبی به صندوق‌عقب رسیده و البته چراغ‌های عقب نیز تکمیل کننده طراحی هستند.

کابین اسکورت جدید در مقایسه با استانداردهای اروپایی کمی پایه بوده و در آن سطوح پلاستیکی صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی را احاطه کرده‌اند. صندلی‌های دو رنگ نیز در تلاش هستند خریداران جوان را به خود جذب کنند. اسکورت جدید البته از تجهیزات خوبی سود می‌برد که شامل دوربین دنده‌عقب، برف‌پاک‌کن‌های خودکار، صندلی‌های برقی و ورود بدون کلید می‌باشد. همچنین جدیدترین محصول فورد در چین توانسته 5 ستاره ایمنی از NCAP چین دریافت نماید.

نیروبخش اسکورت جدید پیشرانه 1 و 1.5 لیتری اکوبوست است که هر دو نیز با گیربکس دستی یا اتوماتیک در دسترس هستند.هه چائوبینگ معاون اجرایی کمپانی چانگان فورد می‌گوید:

اسکورت جدید تعهد ما به رفع نیازهای مشتریان باارزش چینی و در دسترس قرار دادن محصولی جدید را کاملاً برجسته می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟