محصولات جدید اینفینیتی راهی بازار چین می شود

اینفینیتی اعلام کرد در 5 سال آینده 5 محصول جدید در بازار چین خواهد ساخت که یکی از این محصولات جدید QX50 می‌باشد. چنین حرکتی نشان دهنده اهمیت بازار چین برای خودروسازان طراز اول جهانی می‌باشد.این خودروساز ژاپنی برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن اقدام به معرفی نسل جدید شاسی‌بلند QX50 خواهد کرد. تولید محلی این خودرو در تأسیسات دالیان چین کلید می‌خورد.اینفینیتی QX50 ساخت چین تنها به همین بازار عرضه می‌شود و فروش آن نیز از اواخر سال جاری شروع می‌شود.اینفینیتی همچنین تلاش دارد تا سال 2025 نیمی از فروش خود را به خودروهای الکتریکی شده اختصاص دهد و در 5 سال آینده نیز فروش خود در بازار چین را سه برابر نماید.رولاند کروگر مدیرعامل اینفینیتی می‌گوید:

ما به همراه همکارمان یعنی کمپانی دانگ فنگ تولید محلی برای بازار چین را در نظر گرفته و می‌خواهیم شبکه خود و تکنولوژی‌های جدیدی همچون اولین پیشرانه با ضریب کمپرس متغیر را گسترش دهیم. ما به ممتاز کردن برند اینفینیتی در بازار ادامه خواهیم داد.

اینفینیتی همچنین در نمایشگاه خودروی پکن کانسپت Q Inspiration را نیز پرده‌برداری خواهد کرد. این کانسپت برجسته که پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید شرکت می‌باشد در محصولات آینده این برند تأثیرگذاری خود را نشان خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟