این لاکچری نیازی به معرفی ندارد/گران ترین بوگاتی دنیا را بشناسید

بوگاتی ویرون نیازی به معرفی ندارد. با قدرت 1200 اسب بخاری، سقف سرعت رکوردشکن 408.84 کیلومتر در ساعت و برچسب قیمتی بیش از 1 میلیون دلاری، این خودرو حد نهایی یک هایپرکار جاده‌ای است… البته تا زمانی که شیرون وارد میدان نشده بود! اگرچه اکثر ویرون ها در کلکسیون‌های گران‌قیمتی نگهداری می‌شوند و کارکردهای پایینی دارند اما حداقل یک نمونه از آن‌ها مورد استفاده کاملاً سنگین قرار گرفته است.

تیم Daily Driven Exotics با مالک یک دستگاه بوگاتی ویرون به منظور خلق “گران‌ترین برن اوت دنیا” همکاری کرده است. بوگاتی موردبحث از نوع منصوری Vivere ادیشن با قیمت 2.3 میلیون دلار بوده و هر لاستیک آن حدود 10 هزار دلار قیمت دارد. تیم Daily Driven Exotics تخمین می‌زند که این نمایش کوتاه هزینه‌ای 150 هزار دلاری در بر داشته است!

جدای از اعداد یاد شده، ویرون قادر است دونات های احساس‌برانگیزی در این کلیپ نسبتاً طولانی بزند و به آسانی در پارکینگی خالی از خودرو نمایش دهد. دود بسیار زیادی توسط لاستیک‌ها به هوا برخاسته و البته که این دود جدای از لاستیک شامل چند هزار دلاری هم هست که به هوا می‌رود! در کل این تمرین گران‌قیمت ارزشش را داشته است.

در نهایت لاستیک‌ها کاملاً از بین می‌روند. آخرین برن اوت این خودرو با دود بسیار زیادی همراه است و در حقیقت فشار کار به اندازه‌ای است که پیشرانه خودرو به‌طور موقتی خاموش می‌شود. امیدواریم در آینده برن اوت‌های گران‌قیمت‌تری را نیز شاهد باشیم!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟