شورولت کامارو 2019 معرفی شد!

شورولت کاماروی جدید در راه رسیدن به نمایندگی‌های فروش است. شورولت  از کامارو 2019 رونمایی کرد و اولین بازنگری بصری در ششمین نسل این خودروی عضلانی رخ داد. علاوه بر معرفی نسخه مسابقه‌ای توربو 1LE، برخی تغییرات در بخش تجهیزات رفاهی و فنی نیز رخ داده است؛ اما واضح‌ترین تغییر کامارو 2019 نسبت به مدل سال قبل ظاهر متفاوت آن از هر زاویه است.

نمای سه‌چهارم جلو (کوپه)

در نمای جلو به سرعت می‌توان بازطراحی کامل را مشاهده کرد. جلوپنجره مشکی کامارو هم‌اکنون به کل پهنای خودرو بسط یافته و در کل ظاهر خندانی ایجاد شده است. همچنین شکل چراغ‌های جلو نیز تغییر کرده و رنگ‌های جدیدی نیز بکار رفته است. شورولت می‌گوید جلوپنجره جدید باعث خنک شدن بهتر پیشرانه و همچنین کاهش لیفت آئرودینامیکی می‌شود. در مدل‌های SS که از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری استفاده می‌کنند طراحی فلوتی نشان شورولت باعث هوا رسانی بیشتر به قلب Heart آهنین این خودرو می‌شود.

نمای جلو

در این بخش نگاهی دقیق‌تر به دماغه کامارو SS 2019 می‌اندازیم. نمای جلوی این خودرو بی‌همتا بوده و شامل چراغ‌های جلوی خاص، جلوپنجره مشکی براق، کاپوت دارای ورودی هوا و پرده‌های هوای ویژه در کناره‌ها به منظور بهبود داون فورس و کاهش درگ می‌باشد. شورولت می‌گوید طراحان کامارو از فلسفه‌ای پیروی کرده‌اند که در آن همه‌چیز نه تنها باید زیبا باشند بلکه پرفورمنس را نیز افزایش دهند.

نمای سه‌چهارم جلو (کانورتیبل)

همان تغییرات مدل کوپه در نسخه کانورتیبل نیز اعمال شده و طبیعتاً ظاهر مدرن‌تری ایجاد شده است. ورودی هوای پایین‌تر فرم دیگری یافته اما کلیت آن شباهت معقولی به مدل‌های قبلی دارد. چراغ‌های جلوی LED و کاپوت نیز اصلاح شده‌اند. توجه داشته باشید در این تصویر کامارو SS کانورتیبل 2018 با کامارو RS کانورتیبل 2019 مقایسه شده‌اند.

نمای سه‌چهارم عقب

شاید تغییرات رخ داده در عقب شدت بیشتری دارند زیرا در این بخش شاهد ظاهر و چراغ‌های LED جدیدی هستیم. مدل‌های RS و SS دارای دیفیوزرهای عقب خاص هستند. چراغ‌ها نیز تیره شده و رینگ‌های 20 اینچی جدید در مدل‌های RS و SS بکار رفته است.

کابین

متأسفانه هنوز تصاویری از کابین کامارو 2019 منتشر نشده اما برخی تغییرات مهم این بخش عبارت‌اند از آینه دید عقب دیجیتال که به‌صورت آپشن ارائه خواهد شد، دوربین دنده‌عقب استاندارد با کیفیت بهتر، سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby با صفحه‌نمایش 7 و 8 اینچی، نورپردازی جدید و رنگ‌های متفاوت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟