خیره کننده ترین کادیلاک راهی خیابان ها می شود!

کادیلاک برنامه‌های گسترده‌ای برای آیندهٔ خود دارد و قصد دارد بیش‌ازپیش خود را در بین برندهای لوکس جهانی مطرح کند. بدین منظور این برند کهنه‌کار آمریکایی استراتژی جدیدی را مدنظر قرار داده که طی آن تا سال 2022 هر شش ماه یک محصول جدید را معرفی خواهد کرد. این استراتژی جدید که با معرفی مدل کراس‌اوور کامپکت XT4 در نمایشگاه نیویورک آغاز شد، شامل سه سدان، سه کراس‌اوور، نسل جدید اسکالید و تعدادی محصولات عملکردی می‌شود؛ اما ظاهراً این استراتژی جدید توسعهٔ سدان پرچم‌دار جدید کادیلاک را تا سال 2022 به تأخیر انداخته است. این موضوع توسط رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» طی مصاحبه‌ای با Automotive News در نمایشگاه دیترویت اعلام شد.

طبق این استراتژی جدید، احتمالاً بعد از معرفی XT4، کادیلاک یک کراس‌اوور فول سایز را معرفی خواهد کرد که احتمالاً XT6 یا XT7 نام دارد. انتظار می‌رود این کراس‌اوور بزرگ در اواخر امسال به بازار Store عرضه گردد. مدت کوتاهی بعدازآن، سدان جدید CT5 به‌عنوان جایگزینی برای هردو سدان کنونی ATS و CTS معرفی خواهد شد. این برند آمریکایی همچنین بر روی ساخت نسل جدید اسکالید و همین‌طور توسعهٔ یک سدان کوچک برای رقابت با آئودی A3 و مرسدس بنز CLA نیز کار می‌کند.

در مورد سدان پرچم‌دار آیندهٔ کادیلاک اما فعلاً اطلاعات بسیار کمی وجود دارد. در این رابطه آقای «Nysschen» تنها گفته است که این خودرو یک سدان سنتی جعبه‌ای شکل نخواهد بود و هنگامی‌که معرفی شود دنیا را حیرت‌زده خواهد کرد. وی اضافه کرده است:

«من فکر نمی‌کنم جهان دیگر به سدان بزرگ جعبه‌ای‌ شکل سنتی نیاز داشته باشد»

این جمله نشان می‌دهد که کادیلاک برای نبرد با سدان‌های لوکسی مانند آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری 7 خودروی غیرمتعارفی را در نظر گرفته است. او همچنین اشاره کرده است که کادیلاک و نمایندگی‌های فروش آن باید در موقعیت بهتری قرار گیرند تا پرچم‌دار آیندهٔ این شرکت ارائه گردد.

از سوی دیگر اما کادیلاک همچنان تمرکز خود روی موتورهای درون‌سوز را حفظ کرده و به توسعهٔ پیشرانه‌های V6 و V8 انحصاری خود ادامه خواهد داد؛ اما بعد از سال 2021 این برند لوکس مشمول بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانهٔ جنرال موتورز برای عرضهٔ 20 خودروی الکتریکی تا سال 2023 خواهد شد و سهمی از خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص خواهد داد. این خودروها می‌تواند شامل سه کراس‌اوور لوکس از کامپکت گرفته تا فول سایز باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟