لاکچری ترین رنو فقط در فرانسه عرضه می شود

آن روزها را که فورد نسخه‌های سفارشی Bauer از اکسپلورر و اکسپدیشن را عرضه می‌کرد به یاد دارید؟ خب ما از آن زمان تاکنون خودروهای سفارشی مد آمریکایی را ندیده‌ایم اما این روش هنوز هم در اروپا زنده بوده و ادامه دارد.

در اروپا نسخه‌های سفارشی دیزل و گوچی از فیات 500 و مزراتی های سفارشی زگنا ارائه شده و جدیدترین این خودروها رنو کجار است که نسخه آرمور لوکس آن معرفی شده است.

شاید نام این نسخه سفارشی ما را به یاد یک لیموزین ضد گلوله بیندازد اما فرانسوی‌ها آرمور لوکس را به عنوان یک برند لباس دریایی مشهور می‌شناسند. آرمور لوکس سابقه‌ای 80 ساله در این زمینه داشته و هم‌اکنون مهارت‌های خود را برای خاص‌تر کردن کراس اوور کامپکت رنو بکار برده است.

این مدل سفارشی بر پایه تریم اینتنس ساخته شده و نسبت به نسخه‌های استاندارد دارای برخی تفاوت‌ها می‌باشد. طرح سفارشی آرمور لوکس در بخش عقب، روی قوس چرخ‌ها و غربیلک فرمان بکار رفته است. لوگوهای این برند نیز در داخل و خارج خودرو دیده می‌شود. کجار سفارشی مورد بحث همچنین به رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی، چراغ‌های جلوی LED و پوشش چرم و پارچه کابین مجهز است.

کجار آرمور لوکس تنها در فرانسه عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را با رنگ‌های آبی، خاکستری و یا سفید خریداری کنند. کجار سفارشی با پیشرانه بنزینی یا دیزلی، گیربکس دستی یا اتوماتیک و طراحی دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و بهای آن از 31400 تا 36900 یورو متغیر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟