کیا نسل جدید سول را برای سال 2019 تدارک می‌بیند

زمانی که کیا سول در سال 2009 معرفی شد با استقبال فراوانی مواجه شد که همین امر باعث شگفتی کارشناسان گردید. بخشی از این موضوع به خاطر تبلیغات وسیع کیا بود اما دلیل اصلی چنین استقبالی ارائه ویژگی‌های خوب با استایلی جالب‌توجه بود. سول خودرویی صحیح در زمانی درست بود اما دنیای شاسی بلندها با سرعتی قابل‌توجه در حالت حرکت بوده بنابراین کیا نسل جدید سول را برای سال 2019 تدارک می‌بیند.

تصاویر جاسوسی جدید از کیا سول 2019 برای اولین منتشر شده‌اند و در آن می‌توانیم فرم جعبه‌ای آشنا را ببینیم. به نظر می‌رسد فرم کلی سول جدید بزرگ‌تر از نسل فعلی است. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه سول جدید آپشن چهار چرخ محرک هم خواهد داشت تا در زمینه آفرود هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. پلتفرم جدید بکار رفته در این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک هم پشتیبانی می‌کند بنابراین ظاهراً این اتفاق خواهد افتاد.

هنوز اطلاعات درباره پیشرانه‌های سول جدید منتشر نشده اما حداقل برخی پیشرانه‌های نسل فعلی در مدل جدید هم حاضر خواهند بود. سول هم اکنون پیشرانه 1.6 لیتری 130 اسبی، 2 لیتری 161 اسب بخاری و 1.6 لیتری توربو با خروجی 201 اسب بخار دارد که به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل هستند.

همچنین مشخص نیست که نسل جدید این خودرو از نظر تکنولوژی در چه سطحی خواهد بود. مدل فعلی سول دارای ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج خودرو از خط می‌باشد. برخی حسگرها را می‌توان روی بخش جلویی این پروتوتایپ دید که شاید نشانه‌ای از رانندگی خودکار نسل جدید باشد.

انتظار نمی‌رود نسل جدید کیا سول تا پایان سال جاری معرفی شود. شاید این خودرو را در نمایشگاه دیترویت 2019 ببینیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟