لامبورگینی آونتادور به روز می شود

لامبورگینی جدیدلامبورگینی آونتادور حدود 7 سال پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو 2011 معرفی شد و هم‌اکنون زمزمه‌ها درباره مشخصات جایگزین آن به گوش می‌رسد.

اخبار گوناگون منتشر شده پیشنهاد می‌کنند جانشین آونتادور می‌تواند در سال 2020 عرضه شود و مدیر بخش تحقیق و توسعه این کمپانی آقای مائوریزیو رجیانی اخیراً نشانه‌هایی از این مدل جدید را بروز داده است.

رجیانی که در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور داشت گفته است:

ما باید تصمیم بگیریم که آینده سوپر اسپورت ها با وجود فاکتور الکتریکی سازی چگونه خواهد بود.

او در ادامه می‌گوید چالش اصلی در این راه وزن بیشتر و نیاز به مطمئن شدن از این است که جایگزین آونتادور DNA کامل یک سوپر اسپورت را خواهد داشت.

درحالی‌که رجیانی از اشاره به مشخصات قوای محرکه الکتریکی شده خودداری نموده اما تأیید کرده که جانشین آونتادور همچنان از پیشرانه 12 سیلندر استفاده خواهد کرد. مدیر لامبورگینی همچنین گیربکس دوکلاچه را یک راه‌حل فوق‌العاده دانسته اما آونتادور به خاطر وزن بیشتر هرگز از این گیربکس استفاده نکرده است.

دیگر ویژگی احتمالی جایگزین آونتادور سیستم آئرودینامیک فعالی است که در اوراکان پرفورمنته به چشم می‌خورد. رجیانی گفته است:

هدایت آئرودینامیکی هرگز در آونتادور استفاده نشده و بنابراین ما پتانسیل زیادی برای استفاده از آن در نسل جدید داریم.

رندری از جانشین اونتادور

اخبار پیشین گفته‌اند که جانشین آونتادور می‌تواند به پیشرانه 12 سیلندر 7 لیتری تنفس طبیعی با قدرت حدود 800 اسب بخار مجهز شود. همچنین شایعاتی درباره تولید نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با پیشرانه 8 سیلندر و همچنین مدلی پرچم‌دار با دو پیشرانه الکتریکی و مجموع خروجی بیش از 1000 اسب بخاری به گوش رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟