خبرهای خوشی از هیوندا در راه است!

شما لذت رانندگی را چگونه اندازه‌گیری می‌کنید؟ آیا معیار شما میزان سریع بودن خودرو است؟ یا شاید شتاب گیری بهتر؟ البته که تعریف مشخص و معینی برای این فاکتور وجود ندارد اما با قضاوت Judgment رویه‌های جدید و مدرن کنونی شاید لذت رانندگی را بتوان با زمان‌های ثبت شده در نوربرگ رینگ تعیین نمود. حداقل خودروسازان زیادی این‌گونه فکر می‌کنند!

اما هیوندای شامل این دسته از خودروسازان نبوده زیرا کره‌ای‌ها معتقدند لپ تایم‌های ثبت شده برای یک خودروی اسپورت مهم نیستند. این در حالی است که ولوستر N جدید برای نمایش بهتر در نوربرگ رینگ توسعه یافته است! بخش N هیوندای فلسفه متفاوت‌تری نسبت به دیگر بخش‌های اسپورت کمپانی‌های معروف دارد.

آلبریت بیرمن مرد همه‌کاره بخش پرفورمنس هیوندای در خلال برگزاری نمایشگاه دیترویت 2018 می‌گوید:

خودروی ما باید بسیار در دسترس باشد. نیازی نیست که شما برای لذت بردن از خودروی N ما یک راننده حرفه‌ای و مسابقه‌ای باشید. این خودرو باید برای رانندگان عادی دسترس‌پذیر باشد. آن‌ها می‌توانند این حس N را با تمام وجود لمس کرده و با خودرو یاد گرفته و رشد کنند. این فلسفه ماست.

سخنان بیرمن به این معنی نیست که ولوستر N در پیست سریع نیست. او در ادامه می‌گوید که شما می‌توانید از خودرو در پیست لذت زیادی ببرید؛ اما بیرمن علاقه‌ای به تست چند هفته‌ای یا چند ماهه خودرو در نوربرگ رینگ به منظور ثبت رکورد جدید ندارد. او اضافه می‌کند:

خودروسازانی وجود دارند که به مدت 5 ماه و با چند صد نفر در نوربرگ رینگ حضور می‌یابند. ما با این پول و هزینه می‌توانیم تقریباً یک خودروی جدید بسازیم. این تنها تلف کردن پول و زمان است. ما این کار را انجام نمی‌دهیم.

خبر خوب اینکه آینده بخش N هیوندای ضرورتاً به موفقیت آن در بازار Store بستگی ندارد. هدف اصلی این بخش گسترده‌تر شدن بوده اما می‌خواهد در نهایت سرعت بیشتری به مدل‌های عادی هیوندای ببخشد. آمار فروش اولویت پایین‌تری برای بخش N دارد.

بیرمن تأیید می‌کند:

در خاتمه باید گفت موضوع فروش برای ما اهمیت زیادی ندارد. ما می‌خواهیم به همگان نشان دهیم که توانایی ساخت خودروهای واقعاً جذاب برای سواری را داریم. می‌خواهیم پرفورمنس خودروهای هیوندای را افزایش دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟