شورولت تاهو، محبوب‌ترین قدبلند آمریکایی

نیازی به گفتن نیست که شاسی بلندها این روزها غوغا می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین قدبلندهای آمریکایی جنرال موتورز خودروی شورولت تاهو است.تاهو همانند سابربن یک خودروی سنتی بوده اما اوایل سال جاری شورولت پکیج اسپورت RST را برای این شاسی‌بلند عظیم‌الجثه معرفی نمود. Hoovies Garage اخیراً پشت فرمان این خودروی 78 هزار دلاری قرار گرفته تا ببیند که آیا این خودرو ارزش پرداخت این همه پول را دارد یا خیر.

پکیج RST در مقایسه با تاهوی استاندارد دارای سیستم اگزوز پرفورمنس بورلا و سیستم ترمز سفارشی برمبو با 6 پیستون در جلو بوده و البته نباید از دیسک‌های ماموتی آن نیز غافل شد! قدرت موتور 6.2 لیتری V8 این خودرو 420 اسب بخار و گشتاور آن 624 نیوتن متر است که با یک گیربکس 10 سرعته خودکار جفت شده و شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را در 5.7 ثانیه برای آن رقم می‌زند.

از نقطه نظر بصری و طراحی، شورولت تاهو RST دارای جلوپنجره مشکی براق، ریل‌های سقف مشکی، نشان‌های منحصربه‌فرد و رینگ‌های 22 اینچی به همراه لاستیک‌های بریجستون می‌باشد.

اوایل این ماه شورولت به‌روزرسانی‌هایی را برای خودروی پلیس Police تاهو تدارک دید که بازهم Hoovies Garage این شانس را داشت که آن را بررسی نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟