ارومیه میزبان مسابقات کشوری بودو

به گزارش رکناازآذربایجان‌غربی رئیس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسابقات کشوری رشته‌ بودو روزهای پنجشنبه ۱۲ و  جمعه ۱۳ مردادماه در سالن دو هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان حدود ۸۵۰۰ ورزشکار رزمی بیمه شده داریم که حدود ۲۵۰۰ نفر آن در ارومیه هستند، گفت: هیات ورزش‌های رزمی ارومیه طی دو سال اخیر از رتبه‌ چهارم در استان، امروز به رتبه اول رسیده است.

رئیس هیات بودوی استان در ادامه این نشست اظهار داشت  :این مسابقات در ارومیه، علاوه بر اینکه قهرمانی کشور است، انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شود.

مهدی شادمانی ، با عنوان این مطلب که ارومیه جزو قطب‌های رشته‌های رزمی در کشور است، خاطر نشان ساخت: مسابقات به میزبانی ارومیه در چهار رده سنی با حضور رزمی‌کارانی از ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود و نفرات اول حدود ۲۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در مسابقات اوراسیایی به میزبانی عراق شرکت کنند.

رئیس هیات بودوی استان با بیان اینکه، از آذربایجان‌غربی در قالب سه تیم و با حضور ۹۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند گفت: همچنین حضور تماشاگران در این مسابقات، رایگان خواهد بود.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟