آذربایجان‌غربی یک استان بالقوه در رشته وزنه برداری است 

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛در حاشیه این مراسم  رئیس فدراسیون وزنه برداری کشوردر گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرد انتخابی برای هیات وزنه برداری استان فردی توانمند و پر تلاش است که امید می رودمنشا خیر و برکت  در و وزنه برداری  برای استان باشد.

وی اظهار داشت :این مجمع به خوبی و خوشی برگزار ومشکلاتی  در خصوص وزنه برداری استان وجود داشت مطرح و رسیدگی گردید که مدیرکل ورزش و جوانان قول مساعدت در این ورزش را دادند بنده نیز در فدراسیون در خدمت ورزشکاران هستم و بزودی در روزهای آتی اخبار خوبی از این استان به گوش همه خواهد رسید
وی خاطر نشان ساخت:در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان  که در استان اردبیل برگزارشد: آذربایجان غربی توانست در رده جوانان آقایان عنوان قهرمانی را کسب کند که در نوع خود ارزشمند بوده و این نشان از ظرفیت و توانمندی این هیات است.
وی تصریح کرد : امید وارم روزهای خوب برای وزنه برداری در کشور شاهد باشیم.

انوشیروانی با عنوان این مطلب که  شرایط بسیار سختی را در رشته وزنه برداری پیش رو داریم یاد آور شد: در یکسال گذشته گام‌های  رو به جلوی خوبی برداشته شد و ثمراتش در آینده نزدیک در وزنه برداری دیده خواهد شد.
وی  افزود : سال گذشته برنامه بسیار فشرده برای حضور ورزشکاران  در المپیک  وجود داشت که بدون هیچ دغدغه ای بانهایت تلاش و حمایت موفق شدند ودر رکود گیری های  اخیر  شرکت کنندگان افزایش رکودی چشمگیری  داشتند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با عنوان این مطلب که در وزنه برداری آقایان و بانوان سه سهمیه  برای اعزام تیم به المپیک وجود دارد  گفت: احتمال اعزام تیم به المپیک و جام جهانی تایلند خواهد بود و در تلاش هستیم بیشترین و بهترین شرایط را با بالاترین سهمیه ایجاد کنیم.
انوشیروانی اظهار داشت: وزنه برداری بانوان با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و در دوسال آینده پابه پای آقایان مدال افتخار آفرینی کسب خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی یک استان بالقوه در رشته وزنه برداری است افزود: اعتقاد داریم تمامی استان‌ها ظرفیت خوبی برای وزنه برداری دارد اما ظرفیت آذربایجان‌غربی غیر قابل انکار است و تلاش می کنیم با استاندار استان که فردی توانمند بوده وبرای  ورزش  جوانان خصوصا در سطح کشوری  تلاش های ارزشمندی انجام داده اند رایزنی هایی در خصوص رویداد و میزبانی ورزش وزنه برداری  انجام دهیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود به ورزش کراسفیت اشاره کرد و گفت : کراسفیت یک ورزش بسیار مفرح میباشد که قسمت عمده آن را رشته وزنه برداری تشکیل می دهد و با استعداد یابی و ارتقا در این ورزش خواهیم توانست به در آمدزایی هیات ها کمک کرده و قدم‌هایی خوبی به نفع وزنه برداری برداشته  شود.
وی افزود :  با رایزنی های که در سراسر کشور انجام داده ایم در تلاش هستیم مسابقات قویترین مردان در مراحل مختلف که تلفیقی از کراسفیت و وزنه برداری خواهد بود برای جوانان برگزار کنیم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟