جلسه کار گروه اجتماعی ،فرهنگی،وسلامت زنان وخانواده به ریاست فرماندار هشترود تشکیل شد

 به گزارش رکنا ،وی ادامه داد: غربالگری در مورد افسردگی باید دربین تمام افراد وبه صورت جامع ومیدانی تنظیم شود نه اینکه کسانی که حضور می یابند .

امینیان خواستار غربالگری تمامی جمعیت از نظر افسردگی شد واز شبکه بهداشت ودرمان خواست که با توجه به اینکه رشد افسردگی در شهرستان بیشتر است باید این موضوع در اولویت ادارات متولی قرار گیرد.چون این موضوع در بین مردم بیشتر نشان می دهد.

 

امینیان تاکیدکرد:باید علتهای افسردگی را ریشه یابی کنیم وبدانیم که چرا افسردگی دربین مردم خصوصا زنان بیشتر شده است.

فرماندار هشترود متذکر شد: شبکه بهداشت ودرمان باید با کمک دیگر ادارات این موضوع را واکاوی نمایند واقداماتی را که انجام داده ایم باز خورد خوبی داشته است یا نه وعلت اینکه بازخورد خوبی نداشته است باید دلایل وعلتهای آن را بدانیم ودر رفع آنها بکوشیم.

 

نماینده دولت در هشترود از شبکه بهداشت ودرمان خواست که در هنگام مراجعه به جلسه حتما کارشناس مربوطه را هم همراه خود به جلسه بیاورند تا گزارش های مربوطه را از زبان کارشناس بشنویم چون حتما کارشناس مربوطه  اشرافیت بیشتری به موضوع دارد وبهتر می تواند پاسخگو‌باشد.

 

فرماندار هشترود از تمامی مسئولان ادارات خواست وقتی در جلسات حضور می یابند با اطلاعات ودانش کافی در جلسه حضور یابند وبدون مطالعه در جلسات حضور نیابند چون در این موقع نمی توان به جایی رسید ونتیجه ای از جلسات به دست آورد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟